Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Foreldreklubber > Premature barn
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-07-2006, 10:24   #1
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 931
MP Rating: 0% (0)
just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.
vokser jeg og...

Sist endret av just_me; 16-07-2006 kl 12:00.
just_me er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-07-2006, 11:48   #2
Veteranmedlem

maylen sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Sted: finnmark
Meldinger: 4,943
maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.maylen har en strålende fremtid.
Sv: vokser jeg og...

Søt liten pike. Er hun gammel nå?
maylen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-07-2006, 12:14   #3
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 931
just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av maylen
Søt liten pike. Er hun gammel nå?

hun var 7 mnd på søndag. korrigert er hun litt over 3 mnd.
just_me er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-07-2006, 12:37   #4
VIP-Medlem

tinwin sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 8,581
MP Rating: 100% (2)
tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.tinwin har et ubeskrivelig bra rykte.

enda mer på meg..

Så nydelig jente ho er ... og så liten da ho var født.. rart å tenke på at det går an å være så pytteliten
Gammel 13-07-2006, 20:11   #5
Seniormedlem

Gabriela sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: I et stort hus...
Meldinger: 2,344
Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.Gabriela har en strålende fremtid.

Nyyydelig pike
Gammel 15-07-2006, 00:27   #6
Seniormedlem

carolin sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,905
carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.carolin har en strålende fremtid.

Så bitteliten hun var på det nederste bildet. Nydelig jente.
Gammel 15-07-2006, 01:43   #7
Seniormedlem

Massi sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Hurum
Meldinger: 2,687
Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.Massi har mye å være stolt av.

Så nydelig jente du har

Syntes det ikke er lenge siden jeg hadde et så lite nurke jeg. Men nå er nurket mitt blitt 10 år
Gammel 15-07-2006, 08:10   #8
Seniormedlem

Tøysetutta sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Langhus
Meldinger: 2,082
Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.Tøysetutta har en strålende fremtid.

Så nydelig pike. Hvilken uke ble hun født i, og hvor mye veide hun? Bare litt nysgjerrig jeg.
Edit: jeg fant det ut i pres. tråden deres.

Sist endret av Tøysetutta; 15-07-2006 kl 08:14.
Tøysetutta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-07-2006, 09:08   #9
Supermedlem

Jalapeno sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 524
Blogginnlegg: 4
Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.Jalapeno har en strålende fremtid.

Herlig jente du har

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:12.