Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie > Prevensjon
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-09-2008, 18:50   #1
Veteranmedlem

Phoeebee sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Hillbillyhelvete
Meldinger: 3,479
MP Rating: 0% (0)
Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.
Hormonspiral på tur

Hælp! Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Jeg skulle sjekke om hormonspiralen satt på plass, siden man visstnok skal gjøre det i blant. Vel, den satt ikke på plass. Den henger halvveis utenfor livmorhalsen! Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Hadde noen helvetes menssmerter i går, men jeg antok de hadde sammenheng med sex kvelden før, samt mens. Det er nok da spiralen har funnet det for godt å ta seg en luftetur.

Ringer legen first thing i morgen tidlig. Men må spiralen fjernes helt, om den ikke har kommet helt ut? Eller kan den bare dyttes tilbake igjen? Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 28-09-2008, 19:05   #2
Seniormedlem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 2,437
Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hormonspiral på tur

Oj, kjedelige saker da.
Jeg aner ikke om den kan puttes inn igjen, og om den kunne det ville jeg sikkert hatt store problemer med å stole på at den holdt seg på plass............
Ring legen i morgen ja.

Mine kjære barn 94 95
og bonusbarna 93 97
Carpe Diem er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2008, 19:51   #3
Seniormedlem

lied74 sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,879
lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.

-jeg fikk beskjed om at jeg ikke skulle kjenne etter den, jeg, da... (fra min gynekolog, men vet det står i pakningsvedlegget...)

Håper du får tatt en telefon i morgen, men det spørs om de må sette inn en ny en, selve spiralen kommer jo med en sånn innsettingsgreie, og de trådene klippes jo av etterpå, så det kan vel være vanskelig å få justert den igjen?

Lykke til!!
Gammel 28-09-2008, 19:54   #4
Seniormedlem

Carpe Diem sin avatar

Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg fikk beskjed om å sjekke med jevne mellomrom om jeg kjente trådene.

Mine kjære barn 94 95
og bonusbarna 93 97
Carpe Diem er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-09-2008, 20:03   #5
Seniormedlem

lied74 sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,879
lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.lied74 har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Carpe Diem Vis post
Jeg fikk beskjed om å sjekke med jevne mellomrom om jeg kjente trådene.

-men samtidig drev mannen til venninnen min å klagde på at han kjente trådene, så de ble klippet stadig kortere - mulig han er ekstremt laaaang, men ikke godt å si.. Ja, ja, ikke så lenge til jeg skal tilbake på kontroll, får høre med gyn. da
Gammel 28-09-2008, 22:06   #6
Medlem

lillemamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Det blide sørland
Meldinger: 166
lillemamma er som en lysfontene.lillemamma er som en lysfontene.lillemamma er som en lysfontene.lillemamma er som en lysfontene.lillemamma er som en lysfontene.lillemamma er som en lysfontene.lillemamma er som en lysfontene.lillemamma er som en lysfontene.lillemamma er som en lysfontene.lillemamma er som en lysfontene.lillemamma er som en lysfontene.

Skummelt
har også hormonspiral, tror jeg må skjekke at min sitter på plass
Gammel 28-09-2008, 22:53   #7
Seniormedlem

Kiara_pus sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 2,730
Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.Kiara_pus har et ubeskrivelig bra rykte.

Har og hormonspiral.... håper nesten på et uhell jeg da

Kiara_pus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2008, 23:54   #8
Seniormedlem

Carpe Diem sin avatar

Hvordan gikk det Phoeebee?

Mine kjære barn 94 95
og bonusbarna 93 97
Gammel 03-10-2008, 09:57   #9
Veteranmedlem

Phoeebee sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Hillbillyhelvete
Meldinger: 3,479
Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.Phoeebee har et ubeskrivelig bra rykte.

Den sto på skrå ut av livmorhalsen, og måtte fjernes. Siden den hadde kilt seg fast på skjeiva, så var dette temmelig lite behagelig. Har gått over til p-piller (som skal brukes sammen med kondom og hopp-av-i-svingen-metoden. Her tas ingen sjanser!), og har blødd siden lørdag. Yay.
Gammel 03-10-2008, 10:00   #10
Seniormedlem

Carpe Diem sin avatar

Uff da, men bra du oppdaget det da. Eller du kjente det vel kanskje

Mine kjære barn 94 95
og bonusbarna 93 97
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:43.