Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie > Prevensjon
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-11-2007, 14:03   #1
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,445
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
blæ Hormonspiral stikkinger og blødninger.

Nå er det 3 mnd siden jeg satt inn hormonspiralen, blødde en del i begynnelsen og sånn, men det gave seg for en stund tilbake. Nå der i mot så blør jeg etter hver gang vi har sex. Å når vi har sex skjer det også at det stikker oppi der, akkurat som en stikkepinne eller noe sånt som blir kjørt oppi der.

Andre som har det sånn? Er det normalt?
Gammel 12-11-2007, 14:58   #2
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,194
MP Rating: 0% (0)
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hormonspiral stikkinger og blødninger.

jeg har bare hatt min siden sept jeg da.¨
men ikke merket noe av det du skriver.
men legen min sa jeg skulle komme tilbake etter 3 mnd, for å sjekke om den sitter riktig. Har du fått samme beskjed el kanskje sjekket?

Sku nesten tro utifra det du beskriver som den har "detti litt ned"
Gammel 12-11-2007, 15:41   #3
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Fikk ikke beskjed om det før var til gyn å da tok hun UL før hun satt den inn og etter hun hadde satt den inn.

Ja, forresten jeg har bestandig blød etter vi har hatt sex siden hormonspiralen ble satt inn. Det er ikke noe som har skjedd i det siste altså.
Gammel 12-11-2007, 15:54   #4
Seniormedlem

Carmenzita sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Sandefjord
Meldinger: 1,510
MP Rating: 100% (9)
Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.

Jeg fikk satt min inn i mai,var inne på kontroll i juni for å se hvordan den satt.
Jeg fikk beskjed av legen min om at jeg kunne regne med å småblø i 6 mnd etterpå.
Jeg har og merket stikkninger i enkelte stillinger,men prøver å unngå disse.
Gammel 12-11-2007, 22:24   #5
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Ja, fikk også beskjed om at jeg kunne små blø, men ikke noe om at det kunne hver rett etter vi har hatt sex liksom. Angående stillinger så er det vel de fleste stillingene jeg har kjente det i til nå.
Gammel 14-11-2007, 12:51   #6
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Dytter opp, ingen andre?
Gammel 16-11-2007, 16:27   #7
Medlem

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Hedmark
Meldinger: 183
Marianne75 er fantastisk mot andre.Marianne75 er fantastisk mot andre.Marianne75 er fantastisk mot andre.Marianne75 er fantastisk mot andre.Marianne75 er fantastisk mot andre.Marianne75 er fantastisk mot andre.Marianne75 er fantastisk mot andre.Marianne75 er fantastisk mot andre.Marianne75 er fantastisk mot andre.Marianne75 er fantastisk mot andre.Marianne75 er fantastisk mot andre.

Jeg blødde mye de første 6 mndr etter innsetting. Så var jeg helt blødningsfri i 3 år. Nå derimot blør jeg litt nå og da, og alltid etter at vi har hatt sex. Har også veldig vondt i magen etterpå. Vært hos fastlege som henviste meg videre til gynekolog, for fastlegen mente at dette ikke kunne være riktig. Fikk time hos gyn i slutten av januar, altså 2,5 mndr til! Synes det var ille lang tid . Så jeg kan ikke hjelpe deg, annet enn å si at du bør ta en sjekk.
Kjenner du trådene fra spiralen da, hvis du sjekker? Jeg gjør ikke det, men fikk vite at den likevel kan sitte på plass. Men du bør nok ringe lege å få sjekket, synes jeg.
Gammel 19-11-2007, 08:19   #8
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Har du bestandig blød etter dere har hatt sex i 3 år?

Joda, sjekket om jeg kunne kjenne tråden. Trengte bare å ta fingeren inn til første ledd på fingeren. Detaljer. Men syns i grunn tråden var en smule langt ut da.
Gammel 19-11-2007, 09:44   #9
Seniormedlem

Carmenzita sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Sandefjord
Meldinger: 1,510
MP Rating: 100% (9)
Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.Carmenzita har en strålende fremtid.

Kanskje du skulle gå tilbake å få klippet tråden litt,du kan jo si at samboeren din kjenner den.
Gammel 23-11-2007, 19:03   #10
Veteranmedlem

Suzie Q sin avatar

Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,318
Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.Suzie Q har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg blødde i flere måneder etter innsetting, og det er mulig at jeg spottet litt etter sex også i den tiden. Men etter ca 6 mnd så forsvant mensen helt Det at den kjennes i de fleste stillinger høres vondt ut - og det skal den vel ikke gjøre. Jeg har kjent det stikke en gang under sex og det var vondt Nei, du burde nok ta en tur til gyn - om ikke annet for å klikke trådene

Lykke til!
Suzie Q er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:48.