Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie > Prevensjon
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-08-2008, 07:58   #1
Seniormedlem

saki78 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 2,947
MP Rating: 0% (0)
saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.saki78 har et ubeskrivelig bra rykte.
Hormonspiral, vektoppgang og frodige damer

Jeg vurderer å få satt inn hormonspiral, men ser at det er flere som har lagt på seg av den.. jeg la på meg ganske mye da jeg begynte med p-piller, og er IKKE gira på å legge på meg mere nå..

Fint hvis jeg får høre fra noen frodige damer om dere har lagt på dere og evt hvor mye..
Gammel 19-08-2008, 14:43   #2
Supermedlem

englejenta81 sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 580
englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.englejenta81 har mye å være stolt av.
Sv: Hormonspiral, vektoppgang og frodige damer

HEi!

Jeg satt inn hormonspiral i juli... Har foreløpig ikke gått opp i vekt, men det kan jo komme... Jeg er frodig fra før og kommer nok til å ta ut spiralen igjen om den fører til voldsom vektoppgang!

"Engler finnes og det er mange av oss"

englejenta81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2008, 16:52   #3
Seniormedlem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 2,437
Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.Carpe Diem har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja da har du meg da!

Satte inn hormonspiral juni 2006. Juli 2007 hadde 8 kilo kommet på som jeg ikke greier å få av. De sitter som spikra på.
Vurderer sterkt å ta ut spiralen, men jeg sliter så innmari med å finne ett alternativ til den som er like bra. Elsker det faktum at jeg omtrent ikke har mens og at vi kan ha sex så spontant som bare det fordi den alltid er der men hater det å ikke få av disse kiloene.
Jeg har aldri vært av den slanke typen, litt rund i formene, curvy,er det ikke det det så fint heter hehe. Jeg var så fornøyd med kroppen min før disse kiloene kom på at jeg tror den synger på siste verset ja.......

Mine kjære barn 94 95
og bonusbarna 93 97
Carpe Diem er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-08-2008, 16:59   #4
Moderator

Diddlina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,997
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.

Er nok av den frodige sorten eg også

Eg har no h.spiral for andre gang. Har alltid slitt med vekta, opp og ned
Spiral nr. 2 satte eg inn etter eg fekk Tøffeliten. I fjor sommer, rett før Tøffeliten var 1 år bestemte eg meg for at vekta skulle gjøres noko med
Sidan eg bestemte meg for å gå ned i vekt har eg tatt av 25 kilo

Å skylde på spiralen for vektoppgang blir for enkelt for meg. Det er faktisk ikkje den som gir vektoppgang, det er kva en putter i munnen...

Og JA, skulle gjerne vært foruten kilokampen . Men må man så må man.!
Det heile står på vilje, sunnheit, trim og store doser med staheit.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:39.