Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie > Prevensjon
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-11-2007, 11:34   #1
Aix
Medlem

Aix sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 264
MP Rating: 0% (0)
Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.
Hvor lenge er en test positiv etter fødsel?

Ja,, smp står i overskriften,
Aix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-11-2007, 12:13   #2
Hjelpeadmin

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 12,164
MP Rating: 100% (10)
Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.Stine-mor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor lenge er en test positiv etter fødsel?

Ehm, nå har jeg ingen erfaring, men jeg ville tro den ble negativ? Har du testet positivt?
Gammel 18-11-2007, 13:53   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

Trodde den ble negativ når en gikk gravid også jeg... ganske langt ut i svangerskapet?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-11-2007, 13:53   #4
Aix
Medlem

Aix sin avatar

Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.Aix er et navn alle kjenner.

neida... var i grunn bare nysjerrig på hvor lenge den ville være positiv..
antar at den ikke blir negativ med engang ungen er ute akkruatt. :klø:
bare lurte litt siden vi har hatt ubeskyttet sex etter fødsel (er nå 7 uker siden), og tenkte at dersom jeg tok en test nå om den ville være postiv uannsett om jeg hadde vært gravid eller ikke siden det er kort tid siden.

(men jeg trur ikke at jeg er gravid da.. satser på at ammingen hjelper til, til jeg får resept på piller i morgen)
Aix er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-11-2007, 13:55   #5
Aix
Medlem

Aix sin avatar

er vel slik at hcg synker etterhvert ut i svangerskapet.. men det blir vel aldri borte mens man er gravid?
Gammel 18-11-2007, 14:08   #6
Tidl. bruker
Gjest

Nei, jeg vet ikke jeg... Mener bare jeg har lest det en stand
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-11-2007, 14:15   #7
Aix
Medlem

Aix sin avatar

kanskje jeg skal få en gravid til å ta en test så finner vi det ut :klø:
Gammel 18-11-2007, 15:45   #8
Tidl. bruker
Gjest

Jeg er gravid....

uke 24.
Gammel 18-11-2007, 15:49   #9
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,182
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Aix
bare lurte litt siden vi har hatt ubeskyttet sex etter fødsel (er nå 7 uker siden), og tenkte at dersom jeg tok en test nå om den ville være postiv uannsett om jeg hadde vært gravid eller ikke siden det er kort tid siden.

En gravitest skal ikke slå ut etter sist svangerskap om du hadde sex 7 uker etter fødsel. Dvs du vil da kunne teste 9 uker etter fødsel og skal kunne få et sikkert svar da.
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-11-2007, 16:15   #10
Aix
Medlem

Aix sin avatar

hadde sex 5 uker etter fødsel.. er nå 7 uker siden fødsel...

men da antar at jeg den uannsett ville ha vært negativ om jeg hadde testet nå... (trur jo ikke at jeg er gravid.. men dersom adde..visomatte..)
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:14.