Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie > Prevensjon
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-11-2007, 20:12   #1
Supermedlem

2 fine barn sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,424
Blogginnlegg: 4
MP Rating: 0% (0)
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.
Miste mensen helt av cerazette?

Jeg fikk ikke mens sist måned, og det ser ikke ut som om den kommer denne gangen heller. Jeg har gått på cerazette en kort stund bare, begynte nettopp på brett nummer 3. Jeg brukte dem tidligere også, mens jeg ammet yngstejenta men den gangen hadde jeg mens selv om den varte kortere enn vanlig.

Jeg blir jo helt stressa av dette her, for det passer så innmari dårlig å bli gravid og dyrt blir det jo også hvis jeg må ta gravitester hele tiden for å være sikker Er det flere som har opplevd at mensen har blitt helt borte av cerazette?

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-11-2007, 20:34   #2
Medlem

Miss Hønemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 439
Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.Miss Hønemor har mye å være stolt av.
Sv: Miste mensen helt av cerazette?

Jeg har hatt mensen 1 gang etter jeg startet med Cerazette siden sept i fjor. Får småblødninger hvis jeg glemmer av å ta tabletten til rett tid. Så det går nok an ja.
Gammel 30-11-2007, 01:15   #3
Supermedlem

Sunny423 sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 916
Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.Sunny423 har en strålende fremtid.

Da jeg gikk på ceracette så mistet jeg også mensen. Spottet bittelitt innimellom, uregelmessig, men ikke mer enn det.

Liv M: feb -06
Ida T: nov -07
Sunny423 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2007, 01:21   #4
Medlem

Medlem siden: May 2004
Meldinger: 455
Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.Najade har en strålende fremtid.

Det står som en av mulige bivirkninger (har lest pakningsvedlegget nøye fordi jeg egentlig skal begynne selv... når jeg får kvinnet meg opp til det), og legen nevnte det også for meg da jeg var på 6-ukers kontroll.
Najade er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-11-2007, 08:54   #5
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 753
toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.toneiren84 har en strålende fremtid.

Jaja, det skal ikke være likt for allesammen seg jeg. Jeg har hatt mensen i 3 uker jeg nå

Jeg føler det har gått i ett siden fødselen og renselsen

toneiren84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:04.