Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie > Prevensjon
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-12-2007, 10:05   #1
Seniormedlem

bille sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,705
MP Rating: 100% (13)
bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.
Nå slutter jeg på Cerazette midt i et brett..

Pga. spotting og "evighetsmens". Noen som vet når jeg kan forvente en ordentlig mens, altså hvor lang tid det tar før syklusen starter?

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-12-2007, 22:01   #2
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,183
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Nå slutter jeg på Cerazette midt i et brett..

1-3 mnd er normalt.
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-12-2007, 22:27   #3
Seniormedlem

bille sin avatar

bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.bille har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Berta Vis post
1-3 mnd er normalt.
Takk for svar.

"This too shall pass"

bille er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-12-2007, 22:27   #4
VIP-Medlem

Emma:) sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Horten
Meldinger: 8,052
MP Rating: 0% (0)
Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.

Og noen ganger så er man gravid før man får mensen igjen...... Det er lillebror et bevis på. Så den syklusen kan starte kjapt

Emma:) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-12-2007, 22:38   #5
Seniormedlem

bille sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Emma:) Vis post
Og noen ganger så er man gravid før man får mensen igjen...... Det er lillebror et bevis på. Så den syklusen kan starte kjapt
Oops.., ja, vi skal være forsiktige. Blir ikke noe prøving på en stund i hvert fall

"This too shall pass"

Gammel 12-12-2007, 23:08   #6
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,496
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

..eller ikke få mensen i det hele tatt, uten å være gravid

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2007, 09:06   #7
Seniormedlem

bille sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lita84 Vis post
..eller ikke få mensen i det hele tatt, uten å være gravid
Høres svært mye bedre ut en endeløs spotting, som jeg holder på med nå

"This too shall pass"

Gammel 13-12-2007, 17:58   #8
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,183
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Det normale er å få igjen mensen etter 1-3 mnd etter bruk av p-piller og minipiller.
Tar det lenger tid enn 3 mnd, så bør du kontakte legen. Det trenger ikke bety noe, men det kan være aktuelt å få hjelp til å få igang syklusen og å utelukke graviditet.
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-12-2007, 21:17   #9
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,171
suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.suupaahGirl har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg begynte på cerazette i februar...og har enda ikke sett snurten av mensen. Ikke det,deilig å slippe altså....men begynner jo snart å lure på om den NOEN sinne kommer tilbake da
Gammel 13-12-2007, 21:19   #10
Veteranmedlem

Lita84 sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 4,496
Blogginnlegg: 18
Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.Lita84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, jeg ammer litt enda - så er vel derfor (ellers hadde jeg nok dratt til legen).

Håper du slipper mer evighetsmens

Lita84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 19:04.