Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie > Prevensjon
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-06-2008, 07:22   #1
Veteranmedlem
 
*Linda* sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,466
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.
P-pille brukere der ute.....

Tar dere "mensen"pillene hver mnd eller hopper dere over mensen når dere går på Ppiller?

Jeg hopper over annenhver gang for jeg synes jeg har mensen støtt Tida går så himla fort mlm hver gang.
Husker jeg leste en artikkel om at man ikke trengte å ha mensen hver mnd og at dette var forsket på, men finner ikke igjen linken.
__________________
Storesøster 02.02.05
Lillebror 15.05.07
Og mor ble lykkelig gift 15.09.07
*Linda* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2008, 07:27   #2
Veteranmedlem
 
*Linda* sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Ringerike
Meldinger: 3,466
MP Rating: 100% (1)
*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.*Linda* har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: P-pille brukere der ute.....

Her er det hvertfall ett svar fra en gynokolog

Sitat:
Mette Moen, Gynekolog svarer:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Det er absolutt ikke farlig å hoppe over menstruasjonen så ofte du ønsker det. Den dag du stopper med pillene vil ditt eget system ta seg opp ganske fort, så det er ikke redusert fruktbarhet etterpå. Den blødningen man legger inn med en pille-fri uke er kun av psykologiske grunner, at kvinner føler det naturlig med blødning.

Det eneste problemet med dette kontinuerlige systemet er at det kan komme småblødninger, men da kan du bare stoppe med pillene i tre dager og starte på igjen. Du er beskyttet også i de tre dager uten piller.

Vennlig hilsen

– Mette Moen, Gynekolog
__________________
Storesøster 02.02.05
Lillebror 15.05.07
Og mor ble lykkelig gift 15.09.07
*Linda* er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2008, 18:51   #3
Medlem
 
Synnøve sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2003
Sted: Hordaland
Meldinger: 456
MP Rating: 0% (0)
Synnøve er fantastisk mot andre.Synnøve er fantastisk mot andre.Synnøve er fantastisk mot andre.Synnøve er fantastisk mot andre.Synnøve er fantastisk mot andre.Synnøve er fantastisk mot andre.Synnøve er fantastisk mot andre.Synnøve er fantastisk mot andre.Synnøve er fantastisk mot andre.Synnøve er fantastisk mot andre.Synnøve er fantastisk mot andre.
Sv: P-pille brukere der ute.....

Tar 1 ukes pause på brettet ja. Men min mens kommer før brettet er ferdig da. Varer bare i 2-3 dager og bruker kun truseinnlegg, men nytter jo ikkje å hoppe over då. Lurer jo litt på kor sikre pillene er da, siden mens kommer når eg fremdeles tar dei. Går på Loette forresten, og har gjort det i 3 mnd.
__________________
Synnøve


Storesøster (nov- 02) Lillesøster (april- 05)
Synnøve er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-06-2008, 19:26   #4
Supermedlem
 
LilleMy=) sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Meldinger: 514
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.LilleMy=) har en strålende fremtid.
Sv: P-pille brukere der ute.....

Loette er vel en slags mini pille,er det ikke...eller kanskje det var det at det var en del mindre hormoner i dem.Jeg fikk i hvertfall disse i stedenfor vanlig p-pille...nå er det to år siden eller så. Men husker at jeg slet litt med disse pillene,mensen kom liksom ikke når pillene sa den skulle komme..hadde ikke problemer med det tidligere..
__________________
Lille J 06.02.07
LilleMy=) er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:45.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com