Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie > Prevensjon
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-01-2008, 12:59   #1
Medlem

Medlem siden: Nov 2004
Sted: På vestlandet
Meldinger: 162
MP Rating: 0% (0)
Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.
P-piller og amming

Minstemor er 13 mnd og ammes fortsatt ca 2g i døgnet. Før jeg ble gravid første gang gikk jeg på Trinordiol og var veldig fornøyd. Går nå på Cerazette og har konstant småblødninger og har lyst til å bytte til vanlige p-piller. Kan jeg det selv om jeg fortsatt ammer? Hva er evt konsekvensen? Er det kun fare for at melkemengden reduseres?
Gammel 21-01-2008, 17:02   #2
Medlem

Medlem siden: Nov 2004
Sted: På vestlandet
Meldinger: 162
Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.Idieh er et navn alle kjenner.
Sv: P-piller og amming

Ingen som vet?
Gammel 21-01-2008, 17:10   #3
Seniormedlem

LilleBlomst sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,339
LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.LilleBlomst har en strålende fremtid.

Kan hende det varierer noe fra merke til merke, men min lege anbefalte meg ikke å amme hvis jeg ønsket å bruke en annen p-pille enn cerazette. Dette fordi virkestoffene kunne gå over i melken på den typen jeg brukte tidligere.
Gammel 06-02-2008, 22:33   #4
VIP-Medlem

Emma:) sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Horten
Meldinger: 8,052
Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.Emma:) har et ubeskrivelig bra rykte.

Kun yasmin du kan bruke når du ammer (utenom cerazette) av p-piller

Emma:) er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-02-2008, 22:39   #5
Supermedlem

Tuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sør-Trøndelag
Meldinger: 1,201
Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.Tuppa har en strålende fremtid.

Melkemengden kan gå ned ja, og smaken på melka kan bli litt annerledes. Så det kan jo føre til at barna ikke vil ha mer.
Gammel 27-02-2008, 22:46   #6
Supermedlem

Spilloppa sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 613
Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.

En venninne av meg bruker condulag mens hun ammer. Skal ikke gå over i melken den! Og hun har ikke hatt noen problemer...
Spilloppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:33.