Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie > Prevensjon


Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-05-2009, 23:44   #1
Seniormedlem
 
Sostenutia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 1,690
MP Rating: 0% (0)
Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.Sostenutia har en strålende fremtid.
Protein S mangel og prevensjon

Noen som har protein S mangel som kan fortelle meg litt om hvordan type prevensjon som er greit å bruke ?

Jeg føler meg ikke helt trygg på at fastlegen min har så mye greie på dette
__________________

Januar 2003 ~ Mai 2004 ~ Desember 2008

Sostenutia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-05-2009, 01:59   #2
Supermedlem
 
Elinmor83 sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Sted: Vestlandet
Meldinger: 959
MP Rating: 0% (0)
Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.Elinmor83 har en strålende fremtid.
Sv: Protein S mangel og prevensjon

Jeg har leiden mutasjon og har litt lav protein C og litt lav S om jeg ikke husker helt feil. Mener det går ut på det samme som protein S mangel, man har større risiko for blodpropp. Det jeg har fått beskjed om er at så lenge det er østrogenfritt går det greit. Selv har jeg hormonspiral, den er uten østrogen.
Kanskje legen din kunne hørt med en gynekolog og/eller en hematolog?

Lykke til!
__________________
Elinmor83 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:11.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com