Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie > Prevensjon
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-07-2008, 21:30   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Question Umulig å sette inn spiral...andre??

Skulle omsider få satt inn spiral forrige mnd pga kontinuerlige blødninger og jeg trodde det skulle gå lett som det. Fikk beskjed om at det ikke skulle gjøre særlig vondt. For å si det sånn... det er noe av det verste jeg har vært borti. Smertene var helt utrolige og jeg tåler en god del. Til slutt måtte de gi opp og jeg fikk beskjed om at det er umulig å sette spiralen inn. Det er mulig å foreta en slags blokking og gjøre åpningen større,men jeg har fått skrekken jeg. Fikk nye p-piller da Loette som fungerer ganske bra og de har stoppa blødningene, men jeg så da for meg et liv uten tabletter jeg
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2008, 13:47   #2
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 904
MP Rating: 100% (2)
Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.Milea har mye å være stolt av.
Sv: Umulig å sette inn spiral...andre??

Fastlegen min klarte ikke å sette inn spiral hos meg. han prøvde ikke så lenge da, for jeg sa det gjorde vondt og da stoppa han med en gang. Ble henvist til gynekolog, de kan faget sitt mye bedre enn en almennlege. Så nå går jeg og venter på time, og håper virkelig de klarer det uten for mye styring der nede. Gruer meg veldig.
Legen sa at noen måtte legges i narkose for å få satt inn spiralen, men det vet jeg virkelig ikke om det er verdt..??!!
Milea er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-07-2008, 19:11   #3
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Umulig å sette inn spiral...andre??

Da tror jeg jaggu at jeg hoder meg til tabletter. Både Gynekolog og lege mente det kunne være mulig med narkose, men nei takk jeg tror jeg tar Loette. De fungere greit er det som
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:21.