Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie > Prevensjon
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-01-2008, 11:50   #1
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 911
MP Rating: 0% (0)
Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.
Vektøkning av hormonspiral?

Er det vanlig? *Håperikkedet*

Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-01-2008, 19:42   #2
Medlem

Medlem siden: May 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 191
emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.emsi er et navn alle kjenner.
Sv: Vektøkning av hormonspiral?

Jeg hadde en snakk med min lege og en kostveileder ang. hormonspiral idag. De fortalte at det var normalt med en vektøkning 3-5 kg måtte man "regne" med...desverre... de fortalte også at det er vanskeligere å gå ned i vekt om man ønsker det, og har hormonspiral..
Gammel 31-01-2008, 19:46   #3
Moderator

Diddlina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 6,042
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.

Eg har ikkje gått opp i vekt pga h.spiral.
Eg har heller ikkje hatt problem med å gå ned i vekt pga spiralen.
Viljen derimot ...
Gammel 31-01-2008, 21:32   #4
Supermedlem

Thea sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Sted: Nær Bergen
Meldinger: 928
Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.Thea har mye å være stolt av.

Jeg gikk opp 10 kilo på 2 mnd....tjobing! Skal ALDRI mer ha hormonspiral. Men legen min sa at man reagerer forskjellig på den, så det er jo ikke sikkert du går opp! Lykke til!
Gammel 02-02-2008, 11:57   #5
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.Rutletutt har en strålende fremtid.

Har hatt den i siden 4. jan og har så langt gått ned et par kg...men jeg ammer, jo da....spørs hvordan det blir når jeg slutter å amme da

Bryllupstråd
Rutletutt er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2008, 12:12   #6
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,972
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har hatt den siden august og jeg har ikke gått opp noen ting... Det eneste problemet jeg hadde var at jeg blødde i seks uker
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2008, 12:27   #7
VIP-Medlem

B@mbino sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Rennesøy
Meldinger: 5,958
B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.B@mbino har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Diddlina Vis post
Eg har ikkje gått opp i vekt pga h.spiral.
Eg har heller ikkje hatt problem med å gå ned i vekt pga spiralen.
Viljen derimot ...
Signerer denne... Det var den viljen

B@mbino er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-02-2008, 17:33   #8
Supermedlem

Rutletutt sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av meowouch88 Vis post
Jeg har hatt den siden august og jeg har ikke gått opp noen ting... Det eneste problemet jeg hadde var at jeg blødde i seks uker
Ja, uff - jeg blør enda...kjedelig

Bryllupstråd
Gammel 02-02-2008, 18:47   #9
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,972
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-02-2008, 13:24   #10
Max
Seniormedlem

Max sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,517
MP Rating: 100% (6)
Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.Max har et ubeskrivelig bra rykte.

Ikke gått opp. Bare ned

Nygift
Max er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:48.