Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Mors helse og egenpleie > Prevensjon
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!
 





Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-04-2008, 12:41   #1
Medlem
 
aniell sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 365
MP Rating: 0% (0)
aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.
Vurderer pearly/ladycomp/babycomp, noen med erfaring.

Nå har jeg P-stav i armen, og for noe dritt. Har nesten konstant blødninger!! Også er jo sexlysten helt bortevekk. Før jeg fikk i P-staven var jeg helt hormonfri, brukte da kondom. Og jeg har aldri vært bedre, tåler ikke hormoner. Jeg ønsker meg et barn til, så vil ikke sterilisere meg heller. Så tenkte å prøve en av disse.
__________________
Store 14.04.04
Lille 25.08.06
aniell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2008, 14:03   #2
Seniormedlem
 
Imiles sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,375
MP Rating: 0% (0)
Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vurderer pearly/ladycomp/babycomp, noen med erfaring.

Prøvde Pearly og reslutatet ble en herlig lite jente 9 måneder etterpå...

Ikke noe jeg går tilbake til, nei...
__________________
Klem fra Linn som er stolt mamma til

født september`04 og
født februar `07
med termin i April `09
Imiles er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2008, 14:32   #3
Seniormedlem
 
Rhiina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,467
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
Sv: Vurderer pearly/ladycomp/babycomp, noen med erfaring.

Har ikke brukt noen av de. Har brukt temp måler med to desimaler heller. Å det fungerte utmerket egentlig, sjekket sekret og åpning også. Brukte kondom i begynnelsen til jeg fikk oversikt over syklusen min og når jeg viste jeg hadde EL.

Men så kom det et jubileum og gubben fant ut at kondom skulle vi ikke bruke da. Å vi viste veldig godt begge to at jeg hadde EL, så da ble lillebror laget. Verdens herligste.

Så veldig kjekt som pervansjon og for å vite når man skal ha sex for å laget et til barn.

Brukte forresten denne siden for å skrive opp alt:
http://www.fertilityfriend.com/

Jeg er en av de som savner å ha helt kontrollen på det, bruker hormonspiral nå.
__________________
Lucas René 05 ~ Benjamin Cornel 07
Rhiina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2008, 21:23   #4
Medlem
 
aniell sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 365
MP Rating: 0% (0)
aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.
Sv: Vurderer pearly/ladycomp/babycomp, noen med erfaring.

Sitat:
Opprinnelig postet av Imiles Vis post
Prøvde Pearly og reslutatet ble en herlig lite jente 9 måneder etterpå...

Ikke noe jeg går tilbake til, nei...
Så det vi si at det funka ikke som prevensjon for deg allså?
__________________
Store 14.04.04
Lille 25.08.06
aniell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2008, 21:59   #5
Seniormedlem
 
Imiles sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,375
MP Rating: 0% (0)
Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vurderer pearly/ladycomp/babycomp, noen med erfaring.

Sitat:
Opprinnelig postet av aniell Vis post
Så det vi si at det funka ikke som prevensjon for deg allså?
Ja, såklart.
Hva trodde du da?
At jeg angrer på jenta mi???? ALDRI i verden! Vi ble veldig glade begge 2 da vi fant ut at denne prevensjonsformen ikke funka
Men om man vil ha noe sikker prevensjon, anbefaler jeg altså ikke denne
__________________
Klem fra Linn som er stolt mamma til

født september`04 og
født februar `07
med termin i April `09
Imiles er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2008, 23:34   #6
Medlem
 
aniell sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 365
MP Rating: 0% (0)
aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.
Sv: Vurderer pearly/ladycomp/babycomp, noen med erfaring.

Sitat:
Opprinnelig postet av Imiles Vis post
Ja, såklart.
Hva trodde du da?
At jeg angrer på jenta mi???? ALDRI i verden! Vi ble veldig glade begge 2 da vi fant ut at denne prevensjonsformen ikke funka
Men om man vil ha noe sikker prevensjon, anbefaler jeg altså ikke denne

NEI NEI, var ikke det jeg mente. Du har selvfølgelig ei nydelig jente Lurte bare på om du brukte den som prevensjon, for noen bruker slikt når de prøver å få barn
__________________
Store 14.04.04
Lille 25.08.06
aniell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2008, 11:12   #7
Seniormedlem
 
Imiles sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,375
MP Rating: 0% (0)
Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vurderer pearly/ladycomp/babycomp, noen med erfaring.

Sitat:
Opprinnelig postet av aniell Vis post
Lurte bare på om du brukte den som prevensjon, for noen bruker slikt når de prøver å få barn
Nei, var meningen å bruke den som prevensjon.
Brukte den som jeg skulle. Likevel ble jeg gravid på en av de dagene som skulle være sikre
__________________
Klem fra Linn som er stolt mamma til

født september`04 og
født februar `07
med termin i April `09
Imiles er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2008, 11:27   #8
Seniormedlem
 
Rhiina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,467
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
Sv: Vurderer pearly/ladycomp/babycomp, noen med erfaring.

Sitat:
Opprinnelig postet av Imiles Vis post
Nei, var meningen å bruke den som prevensjon.
Brukte den som jeg skulle. Likevel ble jeg gravid på en av de dagene som skulle være sikre
Hvor lenge brukte du den da før du ble gravid?

Man skal jo bruke den x antall mnd før han kan stole på den. Jo, flere mnd man bruker den jo mer sikker blir den jo. Å det å glem av å tempe x antall ganger i løpet av en syklus gjør jo det sånn at den blir mer usikker igjen også.

Tror nok aldri jeg hadde kjøpt en av de som liksom kan alt, følte meg trygg på temp måler med to desimaler samtidig som jeg sjekk sekret og åpning. Syns nemlig de er sindyre, overpriset rett å slett!
__________________
Lucas René 05 ~ Benjamin Cornel 07
Rhiina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-05-2008, 05:38   #9
Seniormedlem
 
Imiles sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 2,375
MP Rating: 0% (0)
Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.Imiles har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Vurderer pearly/ladycomp/babycomp, noen med erfaring.

Sitat:
Opprinnelig postet av Rhiina Vis post
Hvor lenge brukte du den da før du ble gravid?
Ble gravid 1.måneden. Og det var MANGE dager der som ikke var sikre (nesten alle) nettopp pga. det du sier nå. Men som sagt brukte vi annen beskyttelse de dagene utenom når jeg fikk"grønt lys"
__________________
Klem fra Linn som er stolt mamma til

født september`04 og
født februar `07
med termin i April `09
Imiles er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-05-2008, 19:42   #10
Medlem
 
aniell sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 365
MP Rating: 0% (0)
aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.aniell er fantastisk mot andre.
Sv: Vurderer pearly/ladycomp/babycomp, noen med erfaring.

Rhiina, hva mener du med at du sjekket sekret og åpning?
__________________
Store 14.04.04
Lille 25.08.06
aniell er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:51.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com