Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Psykiske problemer
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-03-2008, 11:36   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Depresjonskurs??

Jeg har gått til samtaler over noen år angående lavt selvbilde og tilbakevendende depresjoner. Nå sluttet jeg samtaler i januar men har nå fått tilbud om et depresjonskurs som skal gå over en halv dag i 6 uker. Dette er for å lære seg mer om hvordan en kan hindre tilbakefall. Dette høres veldig bra ut men problemet er at det skal gå i arbeidstiden så jeg må ta en samtale med sjefen om dette.

Jeg har aldri vært borte fra jobb pga depresjon og klart å legge samtalene til et greit tidspunkt slik at jeg har unngått å måtte ta det med sjefen. Jeg rett og slett redd for å bli stigmatisert.

Hva synes dere? Skal jeg takke nei til et slikt tilbud pga av min redsel for dette? Hvordan skal en legge det frem for sjefen evt?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2008, 20:01   #2
Veteranmedlem

hondacrv sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,071
MP Rating: 0% (0)
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Depresjonskurs??

Hvordan er sjefen din? Virker han grei? Har du hørt om andre ting han har taklet på en bra måte?

Jeg ville sagt noe til han om at det er viktig at du får jobbet med dette, og at det er til hans fordel også om du kan ble enda friskere enn det du allerede er. Syns du skal prøve å legge det fram for han. Ikke la redselen stoppe deg!

Lykke til!

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:16.