Jeg har liksom aldri klart å "bli meg selv" igjen etter fødselen, for over 2 år siden! Svangerskapet var ganske tungt, og fødselen helt jæ....
Men det gikk jo bra. Jeg har et fantastisk barn som jeg elsker over alt på jord og koser meg veldig med. Jeg har også en god og snill mann, som jeg ikke har noen klager på. Ja, strengt tatt så burde alt være veldig bra!
Men jeg klarer ikke å ha det bra med meg selv!

Jeg er liksom misfornøyd med meg selv, uten at jeg vet hvorfor. Jeg liker f.eks. ikke å vise meg naken for mannen lenger, og klarer ikke å la ham komme tett innpå meg så ofte som før - og det går jo selvfølgelig utover sexlivet...jeg vil egentlig ha et godt sexliv, men jeg klarer ikke å slippe meg løs, føler meg på en måte "bundet opp i meg selv".
Og jeg skjønner ikke hvorfor det er sånn! Så leste jeg en dag i et blad om at man kan bli deprimert etter vonde fødseler, og så begynte jeg å tenke på om det kunne ha noe med dette å gjøre??? For jeg har enda ikke kommet over hvor fælt det var, og jeg er redd for å gjøre det en gang til...
Men jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarer å være så glad og blid som før når alt egentlig er bra...og det er spesielt forholdet til mannen dette går ut over.
Noen som har råd eller kjenner seg igjen?
Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av dette