Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Psykiske problemer
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-03-2008, 23:35   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Hjerneskadet?

Jeg begynner å lure på om jeg faktisk er blitt hjerneskadet...har slitt med depresjoner i mange år,klarer meg greit,men depresjonene mine kommer i perioder....men etter fødsel har jeg hatt en veldig vnaskelig situasjon og jeg føler nå at jeg kanskje har hatt en langvarig fødselsdepresjon,for alt har blusset opp igjen.

Men hovedproblemet mitt er nå: jeg husker ingenting,av informasjon jeg får,eller når noen forsøker lære meg noe,klarer jeg det ikke..det tar lang tid,og jeg klarer ikke konsentrer meg lenger om noe!!! Jeg har lest på ommelegen.no at man kan få hjerneskade av dette,ved langvarig depresjon og det går på dett emed hukommelse og læring,og jeg har sagt dette til min samboer hele veien,at jeg klarer ikke konsentrer meg mer,jeg husker ingenting og de enkleste ting er vanskelig.

At jeg må ringe lege er helt sikkert. bare jeg tør,jeg er redd og føler meg dum.

Ble litt redd nå jeg.

Og vil også si at jeg er en ikke egoistisk person,som jeg har lest andre mener deprimerte er,jeg er totalt motsatt!! Har stor omsorg for andre.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2008, 10:46   #2
Supermedlem

Ariana sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 1,044
MP Rating: 0% (0)
Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hjerneskadet?

ta deg en tur til legen. Bare de kan si hva som er galt.
Ariana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-04-2008, 10:54   #3
VIP-Medlem

Snurreline sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 8,311
Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.Snurreline har et ubeskrivelig bra rykte.

Ring legen din i dag å få en time...Så du får luftet tankene dine og fått en undersøkelse*klem*!

Men jeg vil også si at at det er er vanlig å bli glemsk,miste konsentrasjonen når man har en deresjon*klem* Så det er ikke sikkert at det er noe "værre" en det!

Men oppsøke lege slik at du får sjekket det opp siden du er bekymret...Håper du får god hjelp til depresjonen din*klem*
Gammel 02-04-2008, 15:52   #4
Seniormedlem

Nellemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,645
Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.Nellemor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Snurreline Vis post
Men jeg vil også si at at det er er vanlig å bli glemsk,miste konsentrasjonen når man har en deresjon*klem* Så det er ikke sikkert at det er noe "værre" en det!
Helt enig - det er min erfaring også.

I never said it would be easy - I said it would be worth it...
Nellemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:47.