Jeg fikk angst etter et veldig dramatisk KS, der jeg var så uheldig å oppleve at bedøvelsen ikke virket. Det vil da si at jeg kjente at den skar meg opp. Så angsten jeg hadde var for kniver og alle andre slags ting som det var mulig å skjære med. Jeg har bare hatt angstanfall etter fullførte sv.skap og mens jeg har gått gravid)å angsten min var knyttet til at jeg så bilder av at den nyfødte ble påført de samme smertene jeg opplevde under ks. Jeg var hysterisk å måtte i perioder holde meg helt unna kjøkkenet, kunne ikke vær alene på kjøkkenet. Jeg kunne ikke vær alene med den nyfødet ( sleit med angsten fra eldste snuppa var 2-6mnd, når mellomsnuppa var 3- 8mnd og i det siste sv.skapet)
Så for meg var det aller beste å trekke meg unna situasjonen som gav meg angs. Måtte til psykolog for å finne ut hvorfor jeg så bilder i hode mitt av at jeg påførte barnet mitt skader. Gikk på tab. etter at jeg fikk nr.2. Var i mange samtaler med jordmora mi og fastlegen, men bare en gang hos psykologen siden vi fort fant ut at det var innlysende at jeg aldri kom til å skade barnet.
Å det jeg gjør nå hjelper veldig mye (altså å skrive her på forumet, hjelpe andre som sliter). Skriv ned følelser, snakk masse med personer du stoler på.
Håper at dette kan hjelpe litt.
Om du vil så er det bare å skrive pm

Ønsker deg masse lykke til videre.'
Vennligst ikke quote meg, da jeg ønsker å fjerne innlegget etter en stund.