Uff,maa bare skrive litt her naa,haaper noen kan troeste meg litt,og si det vil bli bedre....
Har slitt med angst og depresjoner i ca 3 mnd naa,i begynnelsen skjoente jeg ingenting,var saa redd hele tiden og ville helst bare ligge i senga mi.Redd for aa bli borte,redd for aa svime av,foelte meg saa svak at jeg ikke greide noen ting.Trodde jeg var alvorlig syk,men ble sendt paa forskjellige undersoekelser,uten at det ble funnet noe.For ca 4 uker siden begynte jeg paa tabletter,noe som heter Venlafaxin,og naa er jeg litt roligere.Ikke fuult saa redd hele tiden,men tankene er der veldig mye likevel.Er fremdeles redd for aa forsvinne,redd for aa miste kontrollen,foler meg anderledes ogsaa,hvor er det det blitt av meg,foler meg forvirret og redd ganske mye.Tanker som at alt er uvirkelig,er jeg virkelig meg og mye andre rare tanker.Har faatt henvisning til psykolog,men det tar tid aa faa komme dit.Jeg er paa en maate redd for aa leve,og redd for aa do!Ikke greier jeg aa graate heller.
Synes det er saa fortvilende,vil jo ikke bare sitte hjemme her,vil glede meg over livet,jeg har det jo egentlig veldig bra!
Er det andre som har opplevd noe lignende,og hvor lang tid maa man regne det tar for tablettene virker,og vil man noen gang bli seg selv igjen?
Har jo ikke opplevd noe vondty eller traumatisk heller,bare vaert veldig mye stresset og sliten.IOg naa foeler jeg meg helt paa bunnen.Jeg vil leve,og ha det bra,og gjore at de rundt meg har det bra,ikke vaere redd og engstelig og redd for aa do hele tiden!
|