Jeg er så usikker.... sliten og lei
Samboer går på antideprisiv og sliter en del. Vi har snakket mye og jeg vet hva det går i. Men når han da får disse "anfallene" der han blir stille og ikke sier noe. Bare sover hele dagen eller isolerer seg. Da holder jeg på å tørne.....
Jeg vet jo at dette ikke er noe han ønsker selv skal skje. Men det gjør det ikke lettere for meg. Vi har tre fantastiske barn ilag, og det blir litt slitsomt de dagene som ikke er bra for min samboer...
Jeg blir så sint å sur, lei meg... ja alt på en gang!
Hva som gjør at han har rett til å bare stenge seg ute en hel dag, la meg ta meg av alt her i huset....
Vet jo at det ikke er hans feil....
Det og gjør med frustrert, for jeg blir sint, men kan liksom ikke være sint på han.
Og dagen etter (som oftes varer det bare en dag halv annen) så er det tilbake til normalen... Liksom om alt er helt normalt. Og uansett hvor lei og sint jeg var så dropper jeg det bare og følger med som om alt var normalt.
Er dette riktig av meg? Aner ikke hva jeg kan gjøre og si... sukk!!
Kan jo ikke akkurat si til han at han skal ta seg sammen de dagene som er lite gode...
Dette ble vist mye rot

Er så vanskelig å forklare... Har så mye frustrasjon inni meg.
De verste stundene når det er mest slitsomt, har jeg faktisk vurdert om jeg faktisk orker å være i et slikt forhold vist det altid skal være slik.....
Huff.
Vet ikke helt om jeg spør om noe her... men fikk i hvertfall luftet noen tanker.
Hilsen Utslitt samboer til en deprimert.