Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert
Kjære deg.
Jeg har hatt angst i alle mulige former siden jeg var liten. Startet allerede i barnehage alder. Ingen vet hvorfor. Jeg har gått til behandling i mange mange år. Jeg er nå 29 år. Jeg har til tider brukt medisiner.
Jeg var sykmeldt i 3 år, var innlagt noen ganger.
Siste innleggelsen jeg hadde for 3 år siden, så fikk jeg to typer medisiner. Etter noen mnd så greide jeg å begynne å jobbe, jeg fikk rett og slett et annet liv. Jeg har blitt en helt annen jente. De fant rett og slett de medisinene som virket best på meg. Går fortsatt til psykolog, som er strålende fornøyd, familien min er så glade for at jeg endelig fungerer.
Jeg ville nok sammen med lege el. behandler vurdert medisiner om jeg var deg. Det er ikke noe nederlag.
Jeg har nå trappet ned over tid og sluttet på medisiner, og jeg fungerer som jeg skal.
Lykke til!
|
Bare lurer på hvordan det startet i barnehagen hos deg?
Jeg hadde også angst i barnehagen, og det var sosialangst mener jeg å huske.
Sto helt alene uten å ta kontakt med de andre barna. Jeg var livredd for å ta kontakt med noen. Jeg snakket ikke, bare nikket og ristet på hodet. Jeg var redd for alt, og hadde helt panikk for brann. Mareritt om natta +pluss mye mer som jeg ikke kommer på akkurat nå.