Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Psykiske problemer
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-06-2008, 12:27   #1
Medlem

ChiChi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 449
MP Rating: 0% (0)
ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.
nødnummer?

er det noen av dere som har prøvd å ringe noen av de numrene?
noen ganger føler jeg at jeg MÅ snakke med noe med EN GANG men har ingen, og da får jeg angstanfall..
men tør liksom ikke helt å ringe for jeg føler det vil væresånn: ehh, hvorfor ringer DU?!

Aug, 2005

"Strength of my life" 2007

25.07.2009

ChiChi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-06-2008, 12:42   #2
Seniormedlem

Ariadne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 2,842
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: nødnummer?

når det gjelder angstanfall så finnes det jo telefonnr du kan ringe der de har litt mer peiling enn på 113
Gammel 10-06-2008, 14:00   #3
Medlem

ChiChi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 449
ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg mente de nødnumrene som er topptråd her inne da, ikke 113 osv :P

Aug, 2005

"Strength of my life" 2007

25.07.2009

ChiChi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2008, 21:53   #4
Veteranmedlem

hondacrv sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Buskerud
Meldinger: 4,071
hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.hondacrv har et ubeskrivelig bra rykte.

JEg har ikke ringt, men jeg har sittet og tatt telefonen på ett av de numrene over... Og jeg kan love deg at jeg aldri sa :"æææh... hvorfor ringer du "?

Å ta innringer på alvor, det er vel regel nr 1....
Gammel 28-06-2008, 22:00   #5
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a

Åh.. dette har jeg tenkt på så mange ganger!!
Jeg har mang en gang vært i situasjoner jeg gjærne skulle snakket med utenforstående, men hadde aldri turt å ringe.
Hvem sitter i andre enden? Hvordan starte en slik samtale? Hva oppnår man?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-06-2008, 22:27   #6
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,242
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av hondacrv Vis post
JEg har ikke ringt, men jeg har sittet og tatt telefonen på ett av de numrene over... Og jeg kan love deg at jeg aldri sa :"æææh... hvorfor ringer du "?

Å ta innringer på alvor, det er vel regel nr 1....
Jeg har også sittet telefonvakt, og kan bare signere dette.
Gammel 28-06-2008, 22:30   #7
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 15,242
MP Rating: 100% (22)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
Hvem sitter i andre enden? Hvordan starte en slik samtale? Hva oppnår man?
De som er telefonvakt er drevne i gamet så du skal ikke trenge å bekymre deg for prestasjonsangst. Du trenger bare ting, så vil du få god hjelp av den som svarer til å komme på banen og få til en dialog.

Det er ingen fasit på hvordan få igang en samtale, og det er ingen fasit på hva en oppnår. Dette er veldig individuelt og kommer helt an på behovet.

Det som imidlertid er sikkert, er at dette må ikke du tenke på. Den som sitter i andre enden er trenet og profesjonell. Det er ingen muntlig eksamen du skal opp til - det er den andre som skal være der for deg. Sliter du med å få frem det du sitter med, vil den andre dra deg igang og hjelpe deg på vei.
Gammel 30-06-2008, 21:39   #8
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 6,086
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har ringt to nødnummere og begge ganger blitt tatt veldig godt vare på, til tross for at jeg ikke ante hva jeg skulle si når jeg ringte!
Det ordner seg!
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:08.