Uff nå sliter jeg, er så deprimert over vekten min. På en måte liker jeg kroppen min slik den er, men klær er vanskelig å finne som blir fine og samboer ønsker at jeg går litt ned i vekt igjen, fordi jeg var så fin sist gang jeg var ca 12-15 kilo lettere enn nå.
Dan gang for 2 år siden fikk jeg senical og reduktil av legen, jeg gikk ned ca 14 kilo på ca 5-6 mnd, holdt meg der en stund, men pga økonomi måtte jeg avslutte bruken av disse medisinene som hjalp meg så mye. Nå er jeg engstelig for å gå til legen og spørre om disse tablettene igjen, han har jo sikkert ikke tilltro til meg siden jeg gikk opp igjen alle kiloene og litt til iløpet av de 2 årene nå. Finnes det plasser hvor man kan bestille disse tablettene på nett slik at jeg slipper å ta dette opp med legen igjen? Hville dere tatt turen til legen igjen eller har dere ideer til ting jeg kan si til han som gjør at han har tro på meg igjen?
Selv har jeg trappet ned godter, jeg sykler barna i barnehagen og har en jobb hvor jeg går mye iløpet av dagen. Turene på kvelden synes jeg er vanskeligere siden jeg ofte er alene med begge ungene. Men jeg prøver her hjemme, men går ikke ned noen ting. Hva skal jeg gjøre, dette henger over meg hver dag og hver kveld når jeg legger meg. Har en bmi på 32.
|