Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Psykiske problemer
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-01-2008, 16:03   #1
VIP-Medlem

Idril sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Ullensaker
Meldinger: 7,077
MP Rating: 0% (0)
Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.
Psykiatrisk sykepleier....

ALL hyllest til disse damene (og sikkert noen menn)

Jeg pratet med ei i dag for første gang, og det var en lettelse å gå ut derfra. Jeg skal få hjelp til å takle følelsene rundt de vonde minnene jeg har i fra barndommen/ungdomstiden, som bidrar til mange av mine problemer (bla meget dårlig selvbilde, deprimert, ekstrem sjalusi). Nå skal jeg endelig få bedre syn på meg selv og at jeg er verdt mer enn jeg tror... Godt å vite at det går an å gjøre noe med det...

Jeg hadde ingenting å grue meg for (for jeg grua meg noe sinnsykt). Og til alle dere der ute som vurderer å prate med noen, men tørr ikke. Gjør det likevel.

2008 -> Ny kjæreste, ny jobb, nytt hus

Sist endret av Idril; 21-01-2008 kl 17:25.
Idril er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2008, 16:51   #2
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Psykiatrisk sykepleier....

Kan bare signere deg fullt og helt jeg, ang. ditt inntrykk av psykiatriske sykepleiere, og at man ikke trenger å grue seg til å få snakket med noen.

Selverfart.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2008, 17:34   #3
VIP-Medlem

*star* sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Hamar
Meldinger: 5,903
MP Rating: 100% (11)
*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.*star* har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flott
Gammel 21-01-2008, 22:48   #4
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2007
Meldinger: 586
Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.Frida* har et ubeskrivelig bra rykte.

Så flott at du får hjelp

Vet akkurat hvordan følelse du har. Har selv gått hos psykiater over to år nå og det har hjulpet meg så vanvittig mye! Det er akkurat som jeg går ut derfra hver gang med ti kilo mindre på skuldrene. Også føler jeg at jeg har lært så utrolig mye om meg selv og ikke minst om relasjoner mellom mennesker. Alle burde egentlig gjøre det! Lykke til videre!
Frida* er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-01-2008, 22:54   #5
Supermedlem

Banan sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 1,030
Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.Banan har en strålende fremtid.

Så godt
Gammel 23-01-2008, 13:22   #6
Uregistrert
Gjest

Sitat:
Opprinnelig postet av Idril Vis post
ALL hyllest til disse damene (og sikkert noen menn)

Jeg pratet med ei i dag for første gang, og det var en lettelse å gå ut derfra. Jeg skal få hjelp til å takle følelsene rundt de vonde minnene jeg har i fra barndommen/ungdomstiden, som bidrar til mange av mine problemer (bla meget dårlig selvbilde, deprimert, ekstrem sjalusi). Nå skal jeg endelig få bedre syn på meg selv og at jeg er verdt mer enn jeg tror... Godt å vite at det går an å gjøre noe med det...

Jeg hadde ingenting å grue meg for (for jeg grua meg noe sinnsykt). Og til alle dere der ute som vurderer å prate med noen, men tørr ikke. Gjør det likevel.
Hvordan gikk du fram for å finn henne? Er hun privat.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 14:05   #7
VIP-Medlem

Idril sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Ullensaker
Meldinger: 7,077
Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.Idril har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Uregistrert Vis post
Hvordan gikk du fram for å finn henne? Er hun privat.
Gikk til fastlegen min jeg, sa i korte trekk hva som plaget meg. Og da anbefalte hun psykiatrisk sykepleier. Jeg kunne velge om hun sendte henvisningen til privat eller offentlig. Tok offentlig først, og angrer ikke på det. Fikk første timen 2 uker etter henvisningen ble sendt.

Men hvis du ikke vil gå via fastlegen så finnes private psykologer/psykiatere. Jeg føler at jeg får det jeg trenger av psykiatrisk sykepleier hvertfall.

Nav også samarbeider med psykologer/psykiatere - http://www.nav.no/page?id=371. Du finner listen under ditt helseområde. Feks i Helse Sør-Øst
http://www.helse-sorost.no/file_list...w&iGroupId=123

http://www.helse-sorost.no/file_list...w&iGroupId=124

2008 -> Ny kjæreste, ny jobb, nytt hus

Idril er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-01-2008, 14:49   #8
Uregistrert
Gjest

I kommunen vår er psykiatri-tjenesten et gratis-tilbud til alle som sliter psykisk. Ikke er det lang ventetid heller
Psykiatrisk sykepleier er en flott tilbud, og har hjulpet meg mye
Gammel 23-01-2008, 15:10   #9
Medlem

HunkyDory sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 275
HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.HunkyDory har en strålende fremtid.

Lykke til med videre samtaler!
Gammel 26-01-2008, 18:38   #10
Medlem

ChiChi sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 449
ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.ChiChi har et ubeskrivelig bra rykte.

helt enig!
hun har reddet meg, bokstavlig talt.
jeg fantaserte om hvordan jeg skulle ende mitt liv osv...
hun er helt fantastisk, og er kjempe hjelpsom!
om jeg blir forhindret til å komme på en time (feks sykt barn) så kan hun komme hjem til meg!
kan nå henne på arbeidstlf, hun blir med meg i møter jeg syns er vanskelige å gjennomføre alene og er generelt en utrolig god støtte i hverdagen!

har fortsatt en vei å gå, men det er bedre nå.
er så glad jeg har henne at jeg kjenner jeg tar til tårene.

Aug, 2005

"Strength of my life" 2007

25.07.2009

ChiChi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:23.