Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-03-2009, 08:15   #1
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 6,300
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.
Anbefal meg et hotell på Kreta!

Vi skal reise til Kreta i løpet av høsten. Hadde sett meg ut et hotell, men nå ser jeg at prisene har steget med flere tusen kroner i forhold til sist jeg sjekket Da var vi på nesten 32000kr inkl frokost, nå er vi på nærmere 40000.....samme hotell og samme type rom. Skjønner ikke at det er mulig.....derfor må jeg se om jeg ikke finner et annet hotell.

Vi vil bo nært stranden, hotellet må være familievennlig, må være mulig å få frokost inkludert.

Glemte også å si at vi må reise med Apollo, da de er de eneste som har reiser til Kreta fra vår flyplass.

Sist endret av Tuppesjura; 23-03-2009 kl 13:32.
Tuppesjura er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-03-2009, 13:24   #2
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Oslo
Meldinger: 7
MP Rating: 0% (0)
Mumfins vil raskt nok bli berømt.Mumfins vil raskt nok bli berømt.Mumfins vil raskt nok bli berømt.Mumfins vil raskt nok bli berømt.Mumfins vil raskt nok bli berømt.Mumfins vil raskt nok bli berømt.Mumfins vil raskt nok bli berømt.Mumfins vil raskt nok bli berømt.Mumfins vil raskt nok bli berømt.Mumfins vil raskt nok bli berømt.Mumfins vil raskt nok bli berømt.
Sv: Anbefal meg et hotell på Kreta!

Vi har bodd på Caldera Village i Agia Marina og det passet perfekt med 2 små barn. har også bodd på Castle Suites i Platanias og trivdes godt der også (begge steder har fine bassengområder og er "typiske" barnefamiliesteder..... I år tar vi turen til motsatt side av øya og skal forsøke Sunwing Makrigialos.... Har sett etter hoteller på andre greske øyer, men av en eller annen grunn blir det gjerne opptil 10 000 kroner mer for en 14 dagers tur for en familie på 4, så da velger vi Kreta og leier heller bil og ser oss litt rundt.

har venner som har bodd på Caldera Beach (Platanias) og Caldera Bay (Gerani) og de var fornøyd med disse bostedene også.

Du får sikkert masse tips, lykke til

Lillesøster født 090706
og storesøster april 03
Mumfins er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 14:02   #3
Seniormedlem

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 2,267
Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.

Vi har bodd på Pegasus i Kato Stalos like ved Chania. Flotte leiligheter, 2 etasjes bygg som ligger rundt et oversiktlig bassengområde. Du ser hele leilighetsområdet fra alle leilighetene, veldig greit når man har barn med. Komplekset ligger noen få hundre meter fra stranden (du må krysse en trafikkert vei for å komme til stranden).

Sitat:
Opprinnelig postet av Tyrimor
Synnemor, du er en vis dame!
Synnemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-03-2009, 15:11   #4
Juniormedlem

Lenis sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 47
Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.

Vi skal bo på Ideal Beach i Platanias i sommer. Det er med Apollo Ligger helt på stranden og har fint bassengområde.
Gammel 29-03-2009, 17:19   #5
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 6,300
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lenis Vis post
Vi skal bo på Ideal Beach i Platanias i sommer. Det er med Apollo Ligger helt på stranden og har fint bassengområde.
Har du vært der før??
Er standarden bra??
Gammel 29-03-2009, 18:39   #6
Seniormedlem

Siri sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,595
MP Rating: 100% (1)
Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.Siri har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Lenis Vis post
Der har vi også bodd. Anbefales! Dessuten relativt rimelig.
Gammel 29-03-2009, 19:59   #7
Juniormedlem

Lenis sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 47
Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.Lenis har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tuppesjura Vis post
Har du vært der før??
Er standarden bra??
Jeg har ikke vært der, men foreldrene mine og min bror m/fam har vært der to ganger tidligere. De er veldig fornøyd

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 05:14.