Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser


Svar
 
Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-10-2009, 10:02   #1
Seniormedlem
 
Barents sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,515
MP Rating: 0% (0)
Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.
Balkong vs markrterasse med barn??

Vi har booken tur til Kypros neste sommer, men så begynte jeg å tenke, hva er best av markterasse eller balkong? For barna er det kanskje greit å være på bakkenivå, men så tenker jeg på krypdyr, at de kan stikke av osv. Med balkong kan de klatre over...

Sjekket inne på siden og balkong premium koster 4700 kr for 14 dager. Er det verdt prisen, eller vil vi ha det like bra med en liten balkong til 890 kr.

Anbefaler dere bakke eller balkong og evt en stor eller liten balkong??
__________________
Oskar 01.05.05 og Eline 25.05.07 i uke 35+6

Vi giftet oss i all hemmelighet 01.05.09 på stranda i Thailand...
Barents er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-10-2009, 16:12   #2
Medlem
 
Jinninn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2002
Sted: oslo
Meldinger: 335
MP Rating: 0% (0)
Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.Jinninn er som en lysfontene.
Sv: Balkong vs markrterasse med barn??

På 7 sydenturer fra jentungen var 3 år har vi hatt markterasse hver gang bortsett fra en gang,da var vi i 2 etg med ballkong,og det føltes som et fengsel.Så vi fikk bytta etter en uke.Og det var først da vi fikk følelse av ferie ..så greit å bare gå rett ut og inn.
Krypdyr kommer inn uansett etasje,og passe på de må man jo gjøre uansett
__________________
Jinninn og Julie
Jinninn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 22:42   #3
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2009
Sted: Oslotraktene
Meldinger: 103
MP Rating: 0% (0)
Venus65 er fantastisk mot andre.Venus65 er fantastisk mot andre.Venus65 er fantastisk mot andre.Venus65 er fantastisk mot andre.Venus65 er fantastisk mot andre.Venus65 er fantastisk mot andre.Venus65 er fantastisk mot andre.Venus65 er fantastisk mot andre.Venus65 er fantastisk mot andre.Venus65 er fantastisk mot andre.Venus65 er fantastisk mot andre.
Sv: Balkong vs markrterasse med barn??

Signerer Jinninn.

Vi har alltid markterrasse.
En forutsetning at gutta føler at de kan styre litt av det de vil gjøre selv.
De løper ut og inn, bort til sandlkassen, så til bassenget.
Og løper inn og henter penger hvis de har lyst på is ol.
De setter seg også inn og leker i perioder av dagen, når det blir for varmt eller kjedelig ute.
Så det gir både voksne og barn en frihet til å styre dagen selv.
Jeg kan ligge og sole meg og lese, samtidig som de kan gjøre som de vil.
Vi ber alltid om leilighet i se-avstand til bassenget, og de er så kjent på hotellet (etter 7 besøk) at de også ville følt det som fengsel hvis de ikke kunne ferdes som de vil.

Det samme gjelder at vi aldri ville bodd på hotell med lange korridorer for å komme til hotellrommet når vi reiser med barna
__________________
Mamma til verdens kuuleste tvillinger

09.09.09.
Venus65 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-11-2009, 22:45   #4
Æresmedlem
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 21,691
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Balkong vs markrterasse med barn??

Jeg liker ikke markterrasse. For det første liker jeg ikke trafikk forbi, jeg liker at vi er "ute av syne", og for det andre er vi mye mindre plaget av insekter om vi er over 3. etasje.
__________________
“God, grant me the serenity to accept the things I cannot change,
the courage to change the things I can,
and the wisdom to know the difference.”
Reinhold Niebuhr

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are Av
Pingbacks are Av
Refbacks are Av


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:18.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com