|
 |
|
11-09-2008, 09:56
|
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,807
|
Noen som aner hvor mye det koster å være med i barneklubb-aktiviteter hos Sunwing? Jeg skal lokke med et vennepar og laget budsjett til dem for å vise at Sunwing er mye kjekkere enn Blue Village på Alcudia.
|
|
|
11-09-2008, 10:12
|
|
|
Æresmedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,882
|
Hm... Jeg kikket jo på den prislisten, men poden var aldri med på noe så jeg husker ikke hva det var. Men det slo meg ikke som spesielt dyrt. Fordelen på Sunwing er jo at man får en "timeplan" og så kan man selv plukke og betale for kun de aktivitetene man ønsker.
|
|
11-09-2008, 19:59
|
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,890
|
det kostet 45/50 kroner per gang, men ikke alt kostet! Genialt spør du meg, for de var med på betal aktiviteter ca 2 ganger i uka, og gjerne ett eller flere gratis arrangement ellers. Fordelen med slikt opplegg er at en slipper at ene uka er barna på klubb, mens ingenting uka etter. Annen fordel med sunwing er at barn under 12 spiser gratis når en voksen spiser der! Det sparte vi mye på! Spiste vi utenfor hotellet ble det fort 1000 med drikke for 5 stykk, på hotellet lå vi fra 300-500 avhengig av vinmengde, antall brus osv. Dessuten er det kontantfritt hotel, og en bruker ett kort en får der (sopm en kan betale poå når som helst), så slipper styret med kontanter osv. Dessuten, barna (og vi) likte godt muligheten med show på kveldene, stort sett 2 stykk, ett for barn og ett for voksne.
Neste hotellsydentur blir garantert på ett sunwing senter!!
Anna Charlotte januar-04
|
|
|
14-09-2008, 10:31
|
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Jan 2003
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,164
|
Er sunwing på ving sine reiser?
|
14-09-2008, 19:48
|
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Oct 2003
Sted: Rivieraen - Vestfold
Meldinger: 2,701
|
Sunwing er ving sitt ja.
Jeg synes og så Sunwing var helt genialt. Ansiktsmaling den ene dagen, lage gipshender dagen etter, så kunne de vært på miniland og tegne eller male når de hadde åpent.
Tror vi betalte ca 45/50 kr pr. aktivitet pr. barn.
Han eldste på 8 år var med på ett par ting - de spilte biljard den ene dagen og hadde poengjakt en annen dag. Det var gratis.
|
|
14-09-2008, 19:58
|
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Dec 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 4,346
|
Mener vi betalte noe slikt som 6 euro pr aktivitet, og ikke alle koster heller.
Ja, synes også det er bedre enn å kjøpe seg en hel uke. Noen dager har de lyst, andre ikke. Synes det høres for voldsomt ut å ha de der hver dag i en uke liksom... Gratis buffet til barna er også supersmart!
|
|
|
15-09-2008, 10:42
|
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,134
|
VI reiser til Sunwing Arguineguin 1 oktober.. Kjøper man barneklubben når man kommer ned eller? Må den betales på forhånd?
|
|
|
15-09-2008, 14:14
|
|
|
Supermedlem
Medlem siden: Jul 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,126
|
Synes sunwing (Ving) var helt ok, men opplegget hos Star Tour var bedre (og personalet virket mye mer engasjerte og kompetent).
Tulli: alle får plass på aktivitetene og bestilles og betales på stedet
|
15-09-2008, 14:44
|
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nes i Akershus
Meldinger: 4,800
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Tulli
VI reiser til Sunwing Arguineguin 1 oktober.. Kjøper man barneklubben når man kommer ned eller? Må den betales på forhånd?
|
Åh, dere kan virkelig glede dere. Vi var på Sunwing i Arguineguin i april, og hadde det helt supert. Riktig god tur!
Aktivitetene i barneklubben betaler dere der nede, når dere vet hva dere vil være med på.
|
15-09-2008, 18:12
|
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,807
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Høns
Synes sunwing (Ving) var helt ok, men opplegget hos Star Tour var bedre (og personalet virket mye mer engasjerte og kompetent).
Tulli: alle får plass på aktivitetene og bestilles og betales på stedet
|
Nå har jeg bare lest programmet hos Ving, samt testet tilsvarende program (eller det vil si at fireåringen testet det) hos Star Tour på Alcudia og jeg kan slå fast følgende:
-Klubbhuset til Star Tour er nada sammenliknet med det fine bygget Sunwing på Alcudia har fått.
|
|
|
 |
|
| Diskusjonsverktøy |
|
|
| Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:15.
|