Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-09-2009, 14:35   #1
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 6,113
MP Rating: 0% (0)
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.
Evt langweekend til BARCELONA

Noen som har vært der? Vil vi kose oss? Føle oss trygg?

Vi vurderer hotell cram.. Andre som har overnattet der?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 28-09-2009, 21:11   #2
Medlem

Vims sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Sted: Stavanger
Meldinger: 139
Vims er bare skikkelig grei.Vims er bare skikkelig grei.Vims er bare skikkelig grei.Vims er bare skikkelig grei.Vims er bare skikkelig grei.Vims er bare skikkelig grei.Vims er bare skikkelig grei.Vims er bare skikkelig grei.Vims er bare skikkelig grei.Vims er bare skikkelig grei.Vims er bare skikkelig grei.
Sv: Evt langweekend til BARCELONA

Barcelona er en fantastisk by! Vi var der for 2 år siden i litt over en uke og jeg kan med hånden på hjertet si at det er den beste ferien ever! Opplevde ingen situasjoner der jeg/vi følte oss utrygge. Kjempegreit med Metrosystem som er lett og oversiktlig å forstå. Masse gode restauranter og utrolige severdigheter. En NYDELIG by! Anbefaler Lonely Planets travelguide for Barcelona på det sterkeste. Der finner du restauranter som ligger litt avsidesliggende og som ikke er en turistfelle.. Goooood tur!

ps. vi bodde på B-Hotel (Barcelona, Spain) - Hotel Reviews - TripAdvisor Og stortrivdes der
Gammel 28-09-2009, 21:32   #3
VIP-Medlem

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 5,186
Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.Monielle har et ubeskrivelig bra rykte.

Elsker Barcelona!
Herlig atmosfære og så masse å se! Anbefaler turistbussene som går faste ruter, der kan man hoppe av og på som man vil for det er litt avstander mellom en del av tingene. Nyydelig mat og vin der! Jeg og venninnen min fartet over hele byen og tok våre forhåndsregler, men opplevde ikke noe tull. Følte oss trygge! Visste at det var masse smarte lommetyver der, så der passet vi ekstra godt på.

Kommer ikke til å angre på å velge Barcelona, en utrolig romantisk by!
Gammel 28-09-2009, 23:27   #4
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 6,113
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvilke bydeler er best å bo i? Jeg ser at Las Rambalas(?) er nok fint på dagtid,men noe jeg helst vil styre unna sent på kveld mtp dop og prostituerte Vil bo sentralt,men ikke om det går på bekostning av tryggheten. (Har en ekkel episode som har skremt meg for litt siden og sliter litt med den.) Er Eixample et bra område?

Sist endret av anjus; 28-09-2009 kl 23:38.
anjus er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2009, 07:19   #5
Medlem

MissM sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 106
MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av anjus Vis post
Hvilke bydeler er best å bo i? Jeg ser at Las Rambalas(?) er nok fint på dagtid,men noe jeg helst vil styre unna sent på kveld mtp dop og prostituerte Vil bo sentralt,men ikke om det går på bekostning av tryggheten. (Har en ekkel episode som har skremt meg for litt siden og sliter litt med den.) Er Eixample et bra område?
Eixample *tror* jeg er i nærheten av Sagrada Familia, et "business district" mener jeg å ha lest. Det kommer ann på hva dere skal gjøre, ideelt sett ville jeg gjerne bodd nær stranda, men vi ende opp med å booke leilighetshotell nettopp i nærheten av Sagrada Familia likevel. Grunnen er at vi ønsker å ha muligheten til å handle på dagligvarebutikkene (de har sååå mye godt man ikke får her hjemme) og lage noe mat selv, og ikke reke rundt å lete etter restauranter flere ganger om dagen . Nest år skal vi bo her, i gangavstand til metroen.

Når det gjelder å føle seg trygg i Barcelona: det er VELDIG mange lommetyver i Barcelona. Sørg for å aldri la eiendelene være ute av syne, bruk ikke ryggsekk og ha gjerne en veske med ekstra lomme inni hvor du putter lommebok etc. Utover det følte vi oss aldri utrygge, og det er utrolig mye flott å se!

MissM er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2009, 07:22   #6
Medlem

MissM sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 106
MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.MissM har en strålende fremtid.

Vedrørende La Rambla: Jeg syntes ikke La Rambla var spesielt flott, om jeg skal være ærlig. På kveldstid syntes jeg det rett og slett ble slitsomt å gå der, man ble stoppet hele tiden av folk som skal selge øl (!) på gata, spisestedene er ofte dyre og dårlige, og vi kommer ikke til å bruke noe tid der neste gang.

MissM er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:49.