Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-10-2009, 09:00   #1
Seniormedlem

Alena sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,730
MP Rating: 0% (0)
Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.
Filippinene

Noen som har vært der på ferie?

Jeg har en Onkel med familie som bor der nede, også har jeg en Onkel og Tante her hjemme som har hus der nede, Cebu. Dei bor ikke så langt unna hverandre.
Tanta mi som bor her hjemme er sjuk, men har lyst en "siste" tur ned, mens Onkelen min blir alltid sjuk på dei turene ned dit, tåler ikke flyturen og varmen. Så han har ikke så lyst, så jeg har luftet litt tanken med å reise dit ned i lag med ho.

Men jeg vet ikke om jeg vil bo i huset deres, hvertfall ikke alle dagene. Så noen som vet om en flott hotell?

Noen tips ellers?

Stikkord
hotell, reise

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:46.