Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-09-2002, 08:12   #1
VIP-Medlem

Medlem siden: Dec 2001
Meldinger: 9,817
MP Rating: 0% (0)
Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.Maximillia har et ubeskrivelig bra rykte.
Fins jo ikke mødrekupe på toget lenger jo!

Har bestilt togbillett til Oslo på torsdag for å besøke min nyopererte mor. Orker ikke så lang kjøretur alene, med Even utilgjengelig bak fram i baksetet. Og toget er jo forsåvidt det greieste alternativet med barn. Men sannelig hadde de sluttet med Mødrekupé. Det som var så greit... Det er jo mange år siden jeg har tatt tog med baby, men de pleide å ha en egen liten kupé med plass til 3-4 mødre (fedre) og barnevogner. Der var det stellerom og barnestol, og om det ikke var så fint så var det fredelig og greit ihvertfall. Nå må vi sitte i Barnetoget, og der er det jo hubaluba så det holder - ikke lett å få sove i vogna tipper jeg, og sist jeg var der var det ihvertfall alt for skittent til at en liten krabbetass kunne bevege seg der. Så det er absolutt mer for større barn. SÅ irriterende at babytilbudet ikke fins lenger. Hadde GLEDA meg til en fredelig togtur med Even sovende fint i vogna og mor med krimbok og sjokolade.... Er vel for sent å dra i gang en vanvittig protestaksjon også nå?

Maximillia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:42.