Om du reiser med Continental (og sikkert hos noen andre flyselskaper), så kan du få meg deg vogna helt fram til gaten, få den tilbake i NY og ha den på flyplassen der, for så å levere den ved gaten igjen. Vi gjorde dette med OTH vogna. Gikk fint! Litt trøbblete (er det et ord...) gjennom gjennomlysing i sikkerhetskontrollen for vogna var for bred, men det gikk også veldig fint. De har en måte og gå gjennom vogna på når den tas utenom gjennomlysingen. Selv i strenge USA gikk det veldig greit!
Bakdelen med 2 mellomlandinger, er jo at turen totalt tar lengre tid og det er ganske slitsomt generelt å være på reise. Kjedelig er det også hvis barna reagerer veldig på nedstigningen (som en del barn faktisk gjør).
Jeg for min del synes det er slitsomt og kjøre fly med barn, men opplevelsen på reisemålet gjør at jeg veldig lett glemmer hvordan det var til neste tur. Elsker å reise og lar derfor ikke noen slitsomme timer på flyet hindre oss.
Merkelig nok så har vi hver gang opplevd at noen andre har et barn som har skreket høyere og lengre enn våres, og som har vært mer urolig. Godt og se at det er flere i samme båt.
Tror trikset for en vellykket flyreise er å holde seg selv så rolig som mulig, og ikke la seg stresse opp av urolige unger. Ha med nok nye spennende aktiviteter og bestikkelser til barna, så skal du se det går strålende.