Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-10-2008, 18:00   #1
Medlem

Momo sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 200
MP Rating: 0% (0)
Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.
Fly til Thailand

Noen som vet hvordan man skal gå frem for å få billigst mulig fly til Thailand? Vi skal på bryllupsreise i november, og har ikke bestillt enda.
Tenkte kanskje prisene gikk ned litt når det nærmet seg, men jeg vet sannelig ikke jeg.

Har kikket litt på fly fra London til Bangkok ( vil gjerne være noen dager i Bangkok og resten i phuket) der er det priser på rundt 10 000 for to stk. Slett ikke ille. Noen som kjenner til flyselskapet Jet airways?

Noen som har erfaring med hvordan og hvor man bør reise fra for å gjøre det billigst mulig? Vil jo gjerne ha igjen mest mulig penger å legge i hotell, slik at det blir litt luksus
Momo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-10-2008, 19:31   #2
Seniormedlem

Miamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,326
Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.
Sv: Fly til Thailand

Først og fremst vil jeg si, at om dere skal på bryllupsreise, ville jeg ikke valgt Phuket!
Det er en del bra shopping der ja, men man ser mye trist og ting som gjør en sint! (guttehorer helt nede i 14 års alderen+++, og europeiske menn som kjøper dem) og en del annet! Om dere vil ha en romantisk reise så hadde jeg tatt shoppingen i Bangkok og så reist til Phuket og tatt båt direkte derfra til Koh Phi Phi! Der vil dere oppleve en veldig masse av alt dere ønsker. Snorkle med haier(ikke menneskeetende), snorkle med masse vakre fisker, besøke the beach, late dager på stranden med fantastisk service rundt dere hele tiden!
Lykke til
Båten fra Phuket til Phi Phi koster ca 800 bath, som vil si ca en 100 lapp per person. Du kan bo flott for 1400 bath pr natt inkl air con og varmt vann!
Gammel 06-10-2008, 13:48   #3
Supermedlem

Barents sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,437
Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.

Charterselskapene dumper prisene sine når det nærmer seg avgang. Se nå at Startour har fly til 6800 pr person til Krabi i november. Krabi er kjempefint for bryllupsreise.
Gammel 08-10-2008, 00:48   #4
Medlem

Momo sin avatar

Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.Momo er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Barents Vis post
Charterselskapene dumper prisene sine når det nærmer seg avgang. Se nå at Startour har fly til 6800 pr person til Krabi i november. Krabi er kjempefint for bryllupsreise.
Ser at nå har faktisk ving flyreise til kun 5000 kr per pers. Lurer på om vi skal satse på det altså!!!!
Men er det noe shopping på krabi da?
Momo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 01:17   #5
Medlem

Vimsen69 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Oslo
Meldinger: 105
Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.Vimsen69 er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Momo Vis post
Ser at nå har faktisk ving flyreise til kun 5000 kr per pers. Lurer på om vi skal satse på det altså!!!!
Men er det noe shopping på krabi da?
Prøv å kom deg innom Bankok, der er det så myyyyyyye shopping så jeg tror det helbreder shoppelysten din for lang tid fremover Tenk deg så mye penger det er spart`a gitt

Jeg har reist Thailand på kryss og tvers og jeg må bare si at jeg heller ikke ville valgt Phuket! Krabi er fint, typisk bryllupsreise sted med sånn passe shopping men endel av det er sånt du sikkert ikke ville vurdert å ta i engang Koh Samui er ett annet sted som jeg personlig liker veldig godt. Jeg har vært på Phi phi både før og etter tusnamien, det er blitt kjempe flott i dag men jeg syntes mye av den "The beach følelsen" som i filmen er borte vekk Jeg ville nok satt en knapp på Phi Phi som bryllupsreise destinasjon

Innenlands transport er billig så hvis dere drar til Krabi kan dere fint reise litt hit og dit for omtrent ingenting

Vimsen på SG
Vimsen69 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 08:38   #6
Medlem

Momo sin avatar

Ja, tenkte vi skulle ta noen dager i Bangkok ja høres bra ut med shoppingen der.
Hvor langt er det ca fra Krabi til phuket?
Gammel 08-10-2008, 10:26   #7
Supermedlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,482
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.

Vi fløy med Jet til New York i sommer, det var kjempebra! Service, mat, plass, greie på overvekt . Flyr de Brussel - Bangkok?

Hvis dere får billige billetter gjennom charterselskap ville jeg nok valgt det, tipper det er litt sent å få gjennom flyselskapene så sent (ren gjetting altså). Det spiller ikke så stor rolle hvor dere lander siden det er rimelig og enkelt å komme seg rundt (men igjen, de billige flybillettene er stort sett utsolgt). Jeg har ikke vært på Phuket (vi har vært "de fleste" steder i Thailand men valgt å unngå Phuket), men både Krabiområdet (ikke sats på byen) og Phi Phi er fine steder. Jeg ville dog ikke valgt noen av stedene for en lengre periode, jeg liker å kunne se litt og shoppe litt, det begrenser seg litt på de stedene der. Jeg liker godt Koh Samui, vi har valgt å dra dit når vi har vært på samme sted over lengre perioder. Bangkok er for meg et must, shopping shopping og atter shopping .

Skal dere ha med barna?
Gammel 08-10-2008, 11:00   #8
Supermedlem

Barents sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 1,437
Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.Barents har en strålende fremtid.

Sitat:
Ja, tenkte vi skulle ta noen dager i Bangkok ja høres bra ut med shoppingen der.
Hvor langt er det ca fra Krabi til phuket?
Vi landet på Phuket og kjørte buss til Krabi. Var vel ca 2 timer busstur.
Gammel 08-10-2008, 14:35   #9
Medlem

Momo sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Vibs Vis post
Vi fløy med Jet til New York i sommer, det var kjempebra! Service, mat, plass, greie på overvekt . Flyr de Brussel - Bangkok?

Hvis dere får billige billetter gjennom charterselskap ville jeg nok valgt det, tipper det er litt sent å få gjennom flyselskapene så sent (ren gjetting altså). Det spiller ikke så stor rolle hvor dere lander siden det er rimelig og enkelt å komme seg rundt (men igjen, de billige flybillettene er stort sett utsolgt). Jeg har ikke vært på Phuket (vi har vært "de fleste" steder i Thailand men valgt å unngå Phuket), men både Krabiområdet (ikke sats på byen) og Phi Phi er fine steder. Jeg ville dog ikke valgt noen av stedene for en lengre periode, jeg liker å kunne se litt og shoppe litt, det begrenser seg litt på de stedene der. Jeg liker godt Koh Samui, vi har valgt å dra dit når vi har vært på samme sted over lengre perioder. Bangkok er for meg et must, shopping shopping og atter shopping .

Skal dere ha med barna?
Nei barna skal faktisk være hjemme med besteforeldrene lurer veldig på hvordan det skal gå da. Første gang så lenge borte fra dem. men det er jo eneste gang vi kommer til å gjøre det også da.
Jet airways flyr London-bangkok. Billetter til kun 10000 for to. Så det blir nok et ganske rimelig alternativ.
ellers flyr ving til krabi for bare 9990 for to også nå da. Men det er fra Oslo å vi bor i Trondheim.
Gammel 08-10-2008, 14:46   #10
Supermedlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,482
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.

Sitat:
Nei barna skal faktisk være hjemme med besteforeldrene lurer veldig på hvordan det skal gå da. Første gang så lenge borte fra dem. men det er jo eneste gang vi kommer til å gjøre det også da.
Jet airways flyr London-bangkok. Billetter til kun 10000 for to. Så det blir nok et ganske rimelig alternativ.
ellers flyr ving til krabi for bare 9990 for to også nå da. Men det er fra Oslo å vi bor i Trondheim.
Det var bra pris! Hvis dere uansett trenger tilslutningsfly spiller det kanskje ikke så stor rolle om det er fra Oslo eller London. Jeg har aldri flydd charter så langt men folk klager mye på plassen, jeg foretrekker rutefly på den typen turer. Ikke så mye feriefyll og hylende unger heller... Også kommer dere til Bangkok og står enda friere til å velge hvor dere vil dra videre, vil anbefale med fly. Kommer dere til Krabi kan dere klare dere uten å måtte fly videre men da går dere glipp av Bangkok - dilemma . Hvis dere velger charter ville jeg sjekket at de ikke mellomlander diverse steder, ofte de skal innom i Sverige og hente folk, eller til Abu Dhabi eller lignende for å fylle drivstoff - plutselig får man flere timers ekstra reise.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:21.