Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-10-2008, 13:51   #1
Seniormedlem

Miamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,326
MP Rating: 0% (0)
Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.
Hjemme fra Thailand!

Ja da er det ca en uke siden jeg kom hjem fra jentetur i Thailand!
Det var en fantasisk tur, men 16 dager er altfor lenge borte fra jentene mine, så så lenge kan jeg ikke være borte igjen!

Vi reiste fra Oslo 9 september, flyet skulle gå kl 11.40, men ble forsinket da det hadde skjedd noe med flyet vårt i Stockholm. Så etter 8 timer ventetid, med min flyskrekk på Gardemoen kom vi oss endelig avgårde! Vi fløy direkte til Phuket. Det tok 11 timer, det var en laaang flytur!
Første natten tilbringte vi i Bang Thao i Phuket! Dagen etter reiste vi med fly fra Phuket til Koh Samui, hvor vi derfra tok en speed boat over til Koh Phanang! Her skulle vi ha med oss Full moon partyet den 14 september. SINNSYKT mye mennesker, og så så billig drikke. Kjøpte buckets, betalte vel 180 bath for en bucket, som er ca 20 kr i norske!
Tatoverte meg første dagen vi kom til Koh Phanang, frisket opp den jeg allerede hadde på beinet + at jeg skrev jentenes navn på Thai under den!
Er kjempefornøyd!
Vi reiste også over på en liten øy som heter Haad Juan, herreguuud for et paradis! Vi sov der en natt, men det var nok, siden dette var Bungalows som ikke var tette(livredd for slanger og kryp)!
Mandag 15(dagen etter full moon) reiste vi (dritings fremdeles hele gjengen) fra Hadrin(Koh Phanang) tilbake til Koh samui hvor vi tok fly tilbake til phuket og derfra tok vi båt til Koh Phi Phi!
Dette må være paradis på jord! Fantasisk flott der! Vannet er så grønt og klart som man ser i katalogene!
Vi var på Phi Phi i 8 dager vel, den ene dagen leide vi en long tail boat med guide som tok oss med til monkey island, snorklet med fisker i alle verdens farher, og så var vi på Maya beach(der filmen The beach ble spilt inn)
FANTASTISK!
2 dager før vi skulle reise fra Phi Phi ble jeg matforgiftet, av kylling! Det var ikke gøy og ekstremt vondt, sliter med det enda, vært hos legen idag!
Men alt i alt var det en fantastisk tur!
Kunne godt reist dit igjen uten problem, men da ville jeg hatt med meg jentene og kjæresten
Gammel 03-10-2008, 20:11   #2
Æresmedlem

Delfinus sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Some place in Norway
Meldinger: 15,390
Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.Delfinus har en strålende fremtid.
Sv: Hjemme fra Thailand!

Takk for flott rapport vennen, høres ut som en drømmereise Men jeg forstår det blir lenge vekk fra snuppene!
Bilder tas imot med takk, spesielt av tatoveringen Enten her eller på mms!
Gammel 05-10-2008, 19:19   #3
Seniormedlem

Miamor sin avatar

Medlem siden: Jan 2003
Sted: sørlandet
Meldinger: 2,326
Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.Miamor har mye å være stolt av.

Ligger masse bilder på facebook, har tre album der! Men kan legge ut tattisen her
Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC01756.jpg (30.8 KB, 6 visninger)
Gammel 05-10-2008, 19:38   #4
Seniormedlem

Alena sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,270
Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.Alena har et ubeskrivelig bra rykte.

Det hørtes ut som en flott tur, skjønner det ble litt lenge fra jentene!
Så kjedelig med forsinka fly og matforgiftning. Håper du blir bra igjen snart.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:20.