Ja da er det ca en uke siden jeg kom hjem fra jentetur i Thailand!
Det var en fantasisk tur, men 16 dager er altfor lenge borte fra jentene mine, så så lenge kan jeg ikke være borte igjen!
Vi reiste fra Oslo 9 september, flyet skulle gå kl 11.40, men ble forsinket da det hadde skjedd noe med flyet vårt i Stockholm. Så etter 8 timer
ventetid, med min flyskrekk på Gardemoen kom vi oss endelig avgårde! Vi fløy direkte til Phuket. Det tok 11 timer, det var en laaang flytur!
Første natten tilbringte vi i Bang Thao i Phuket! Dagen etter reiste vi med fly fra Phuket til Koh Samui, hvor vi derfra tok en speed boat over til Koh Phanang! Her skulle vi ha med oss Full moon partyet den 14 september. SINNSYKT mye mennesker, og så så billig drikke. Kjøpte buckets, betalte vel 180 bath for en bucket, som er ca 20 kr i norske!
Tatoverte meg første dagen vi kom til Koh Phanang, frisket opp den jeg allerede hadde på beinet + at jeg skrev jentenes navn på Thai under den!
Er kjempefornøyd!
Vi reiste også over på en liten øy som heter Haad Juan, herreguuud for et paradis! Vi sov der en natt, men det var nok, siden dette var Bungalows som ikke var tette(livredd for slanger og kryp)!
Mandag 15(dagen etter full moon) reiste vi (dritings fremdeles hele gjengen) fra Hadrin(Koh Phanang) tilbake til Koh samui hvor vi tok fly tilbake til phuket og derfra tok vi båt til Koh Phi Phi!
Dette må være paradis på jord! Fantasisk flott der! Vannet er så grønt og klart som man ser i katalogene!
Vi var på Phi Phi i 8 dager vel, den ene dagen leide vi en long tail boat med guide som tok oss med til monkey island, snorklet med fisker i alle verdens farher, og så var vi på Maya beach(der filmen The beach ble spilt inn)
FANTASTISK!
2 dager før vi skulle reise fra Phi Phi ble jeg matforgiftet, av kylling! Det var ikke gøy og ekstremt vondt, sliter med det enda, vært hos legen idag!
Men alt i alt var det en fantastisk tur!
Kunne godt reist dit igjen uten problem, men da ville jeg hatt med meg jentene og kjæresten