Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-09-2008, 12:45   #1
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim
Meldinger: 15,112
MP Rating: 100% (6)
LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.
Hvilket fly til London?

Jeg vil ha biiillige billetter til London.... det er snakk om april 2009, og der har ikke Norwegian f.eks ikke lagt ut dem enda
Ellers så har jeg sjekket SAS da, og British Airways. Mens jeg fant ut at Sterling ikke har noen flyvninger da..(??).

Er det noen andre tips til flyselskaper jeg burde sjekke ut?

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-09-2008, 12:51   #2
Supermedlem

Gurli sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 782
MP Rating: 0% (0)
Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.
Sv: Hvilket fly til London?

Sitat:
Opprinnelig postet av LindaSD Vis post
Jeg vil ha biiillige billetter til London.... det er snakk om april 2009, og der har ikke Norwegian f.eks ikke lagt ut dem enda
Ellers så har jeg sjekket SAS da, og British Airways. Mens jeg fant ut at Sterling ikke har noen flyvninger da..(??).

Er det noen andre tips til flyselskaper jeg burde sjekke ut?
Ryan air, men de flyr fra torp er du heldig betaler du bare avgifter
Gammel 25-09-2008, 13:02   #3
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.LindaSD har et ubeskrivelig bra rykte.

I hvilken by ligger Torp?

Mens vi prøver å lære barna våre alt om livet, lærer barna oss om hvorfor det er verd å leve
(Scrappingen min)
LindaSD er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-09-2008, 13:04   #4
Supermedlem

Gurli sin avatar

Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.Gurli har en strålende fremtid.

Sandefjord tror der er "flybuss" til oslo men er ikke sikker.
Gammel 25-09-2008, 13:06   #5
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Da har jeg sjekket Ryanair, men det var no available flights da.

(Scrappingen min)
Gammel 25-09-2008, 13:10   #6
Supermedlem

Gurli sin avatar

Ikke sikkert ruteplanen er klar enda, men det vet jeg ikke. Tror de har daglige flyvninger til london. men håper du finner noe annet.
Gammel 25-09-2008, 13:18   #7
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Jaa er sååå irriterende at ikke flybilletter ligge ute nå (annet enn hos SAS og British airways). Vil jo liksom være tidlig ute for å få billige billetter da. Men 7 mnd før er kanskje litt vel tidlig?

(Scrappingen min)
Gammel 25-09-2008, 13:37   #8
Supermedlem

Spilloppa sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 600
Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.Spilloppa har en strålende fremtid.

Hvor i London vil du fly til da?
Torp flyr jo bare til Standsted.
Norwegian flyt til standsted og Gatwick tror jeg.
Jeg foretrekker Heathrow, er så enkelt å ta undergrund til sentrum. Koster fort litt penger å reise inn til byen fra andre flyplassene.
SAS og BA flyr til heathrow ivertfall. Ellers kjenner jeg bare til norwegian, sterling og ryanair i tillegg.

Det går flybuss fra torp til oslo som passer til ryanair flyvningene.
Spilloppa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-09-2008, 13:52   #9
Æresmedlem - Moderator

LindaSD sin avatar

Så lenge man kommer seg i nærheten av London så er jeg fornøyd, men Heatrow er kanskje mest ønskelig ja. Men, det er ikke et så stort problem. Er helst avstanden Norge-London jeg vil få til

(Scrappingen min)
Gammel 25-09-2008, 20:36   #10
Veteranmedlem

Stavangerjentå sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,783
Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.

Linda - Ryanair blir ikke så fryktelig billig dersom du først skal bruke laaaang tid og penger på å farte fra bartebyen og ned til hvalfangerbyen uansett. Og de krever tillegg for hver minste lille bidige ting, så noen gratisreise blir det neppe uansett.

Jeg hadde bestillt med SAS, tatt undergrunnen inn fra Heathrow (der sparer du en hundrings sammenliknet med fly-ekspressen - men igjen du blir kanskje stående hele veien fordi tjue kinesere kom akkurat foran deg med pakkenellikene sine). Du kan jo bo rimelig, spise rimelig og heller spare inn litt penger der.
Stavangerjentå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:54.