Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-05-2009, 20:15   #1
Medlem

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 435
MP Rating: 100% (1)
Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.Neados har en strålende fremtid.
Hvor er best å booke hotell på nett?

Har fått tips om BilligHotell.no
Har sjekket siden deres og de er en god del rimeligere en mange andre. Men hverken jeg eller noen vi kjenner har hørt om den før ...

Hvem pleier dere å bruke? Og har noen hørt om denne billighotell.no?

Min oppussingstråd
Neados er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-05-2009, 20:27   #2
Supermedlem

Ellaell sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 1,069
MP Rating: 0% (0)
Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hvor er best å booke hotell på nett?

Har brukt hotels.com flere ganger. Har også besilt via Norwegian, om vi har reist med dem. De skal ha de billigste prisene, hvis ikke får man visstnok betalt mellomlegget (om du finner samme hotell billigere en annen plass). Men vet ikke om det gjelder om du kun bestiller hotell og ikke flyreise i samme slengen (du kan nemlig bestille hotell selv om du ikke flyr med dem).

Billighotell.no har jeg aldri brukt.
Gammel 22-05-2009, 21:05   #3
Veteranmedlem

Emmami sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 4,984
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har bestilt gjennom hotels.com til sommerferien, og ett hotell fra booking.com. Synes jeg fikk veldig gode priser!
Gammel 22-05-2009, 23:32   #4
Supermedlem

tranquil sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Meldinger: 1,288
MP Rating: 100% (10)
tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.tranquil har et ubeskrivelig bra rykte.

hotwire.com er og ålreit

tranquil er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2009, 16:20   #5
Seniormedlem

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 2,316
Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.

Vi pleier ofte bestille på onlinetours.no. Billig og bra, og har flere ganger fått ekstra fine rom på hotellene i forhold til det vi har bestilt.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tyrimor
Synnemor, du er en vis dame!
Synnemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2009, 02:26   #6
Juniormedlem

Medlem siden: May 2009
Meldinger: 1
per82 er en ukjent størrelse akkurat nå.

Hotels.com ? Tilbud og rabatter for hotellreservasjoner fra luksushotell til billig overnatting er vel kanskje den beste siden for å booke hotell etter min mening. Prøvde Hotell - Bestill billig hotell sist gang og var ganske fornøyd med dem også. Hotelloppholdet ble 200 kroner billigere (over 3 netter i Stavanger) enn det hotell.com hadde. Ellers har jeg også brukt Hotels, hotel reservations, from luxury to cheap hotels - venere.com flere ganger.
per82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2009, 08:03   #7
Seniormedlem

MissPhun sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,628
MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.MissPhun har et ubeskrivelig bra rykte.

Kelkoo.no
Der kan du søke etter det meste, og den finner det billigste
Gammel 29-05-2009, 10:10   #8
Juniormedlem

Medlem siden: Apr 2009
Meldinger: 7
Reisetips er en ukjent størrelse akkurat nå.

Sitat:
Opprinnelig postet av Neados Vis post
Har fått tips om BilligHotell.no
Har sjekket siden deres og de er en god del rimeligere en mange andre. Men hverken jeg eller noen vi kjenner har hørt om den før ...

Hvem pleier dere å bruke? Og har noen hørt om denne billighotell.no?
Jeg har brukt billighotell.no og har aldri funnet noen billigere hoteller enn jeg finner der. Det er en liknende side som kelkoo, men den sammenlikner enda flere hotellsider og finner derfor flere hoteller og kanskje også billigere. Selve bestillingen gjør du på den siden som tilbyr det billigste hotellet, så du kan være trygg på at din bestilling trygg selv om billighotell er en by side som ikke så mange har hørt om.
Reisetips er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-05-2009, 13:29   #9
Veteranmedlem

Emmami sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 4,984
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Reisetips Vis post
Jeg har brukt billighotell.no og har aldri funnet noen billigere hoteller enn jeg finner der. Det er en liknende side som kelkoo, men den sammenlikner enda flere hotellsider og finner derfor flere hoteller og kanskje også billigere. Selve bestillingen gjør du på den siden som tilbyr det billigste hotellet, så du kan være trygg på at din bestilling trygg selv om billighotell er en by side som ikke så mange har hørt om.
Har du brukt billighotell.no, eller jobber du for dem? Siden alle meldingene dine er reklame for dem, mener jeg. Helt greit det, men da kan du jo være ærlig om det. Er sikkert en utmerket side å bruke.
Gammel 29-05-2009, 14:09   #10
Seniormedlem

smbr sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Sted: Bergen! :-D
Meldinger: 2,991
smbr har et ubeskrivelig bra rykte.smbr har et ubeskrivelig bra rykte.smbr har et ubeskrivelig bra rykte.smbr har et ubeskrivelig bra rykte.smbr har et ubeskrivelig bra rykte.smbr har et ubeskrivelig bra rykte.smbr har et ubeskrivelig bra rykte.smbr har et ubeskrivelig bra rykte.smbr har et ubeskrivelig bra rykte.smbr har et ubeskrivelig bra rykte.smbr har et ubeskrivelig bra rykte.

hotels.com

Har ofte gode tilbud.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:42.