Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-10-2008, 14:57   #1
Supermedlem

Tullpia sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: På østlandet et sted
Meldinger: 930
MP Rating: 0% (0)
Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.
Juleshopping i utlandet, tips?

Kunne tenkt meg å kombinere en weekend tur og julehandel i år, noen som har vært steder som er å anbefale eller har tips til destinasjoner hvor det faktisk er mulig å kose seg og finne fine ting som kan brukes til julegaver.
Gammel 08-10-2008, 15:08   #2
VIP-Medlem

silkepels sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Nøtterøy
Meldinger: 6,244
MP Rating: 100% (1)
silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.silkepels har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Juleshopping i utlandet, tips?

London er vel et populært julegave-reisemål

.........................
silkepels er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-10-2008, 15:16   #3
Supermedlem

Tullpia sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Sted: På østlandet et sted
Meldinger: 930
Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.Tullpia har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av silkepels Vis post
London er vel et populært julegave-reisemål
Ja har hørt det jeg også, men har liksom snakket med så mange som kommer skuffede tilbake fordi det var nokså dyrt der borte. Så håpet noen hadde vært på steder nedover i landene som kunne anbefale et sted.
Men London er helt klart et alternativ, kanskje noen har erfaring med pris nivået der borte nå i forhold til norske priser?
Gammel 08-10-2008, 19:27   #4
Supermedlem

Ane Rikke sin avatar

Medlem siden: Sep 2004
Sted: Akershus
Meldinger: 1,073
Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.Ane Rikke har en strålende fremtid.

Nå har jeg ikke vært i Tallin før, men vi skal dit på weekendtur/juleshoppingtur i november. (norwegian har kjempebillige kampanjebilletter, vi sparte flere tusen!), har hørt at det er veldig billig å bo/spise/shoppe i Tallinn, og at det er et kjempeflott julemarked der i gamlebyen. Spa er også veldig billig, så her får man jammen i pose og sekk! Vi betaler 2200 for flybilletter, og ca 900 kr for 3 netter på flott spa-hotell. Gleder meg veldig!
Meeeen, hvordan få med seg alle gavene en shopper???
Gammel 12-10-2008, 11:43   #5
Medlem

LilleElise sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Finnmark
Meldinger: 370
LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.LilleElise har en strålende fremtid.

Jeg slenger meg på her jeg Og håper noen kan komme med flere forslag
Gammel 21-10-2008, 22:16   #6
Juniormedlem

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 11
nenne er en ukjent størrelse akkurat nå.

København er en kjempe fin by og til jul er det virkelig en by man kommer i jule stemmning av. Fine jule gater og med tivoli får å få deg enda i litt julestemmning.
Shopping muligheten er gode med alt fra store varehus til mindre butikker med egne sær preg.

Helsinki er og en veldig fin by å dra til. Anbefaler da å bo på klaus K et design hotell. Kjempe stilig hotell med god mat som ligger i sentrum.
Klaus K
I Helsinki er og shopping mulighetene gode. Med maaange design butikker. Mye fint , så pengene går fort i denne byen.

Ellers vil jeg og nevne Praha og Wien som to meget fine byer å reise til. Her ville jeg nok ha spandert litt mere tid enn enn helg for her er det seriøst mye å se og mange fine butikker.
nenne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 07:53   #7
Juniormedlem

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 26
mariaca har mye å være stolt av.mariaca har mye å være stolt av.mariaca har mye å være stolt av.mariaca har mye å være stolt av.mariaca har mye å være stolt av.mariaca har mye å være stolt av.mariaca har mye å være stolt av.mariaca har mye å være stolt av.mariaca har mye å være stolt av.mariaca har mye å være stolt av.mariaca har mye å være stolt av.

Jeg eeeelsker juleshopping i utlandet før jul

Jeg er enig med andre her som anbefaler London, København og Praha.
I London er en del ting tilsvarende prisnivået i Norge, mens andre ting er en god del rimeligere. Førjulstiden her kan ikke beskrives.. det er så flott og må bare oppleves. Stort utvalg av det meste

København er også flott før jul, men prisnivået er jo omtrent som hjemme.

Praha har jeg ikke vært i før jul, men har vært der på høsten. Det var en flott by med en del å se, og muligheter for shopping. Her var prisnivået generelt lavere ja.

Ellers vil jeg anbefale Istanbul, fantastisk spennende by - med ENORME shoppingmuligheter
Flybilletten koster kanskje noe mer, 2500- 3000, men hotell er generelt veldig billig og du kan sikkert spare inn de ekstra kronene for flybilletten på shopping. Her finner du enorme kjøpesentre, spennende markeder eller koselige gater. Skulle man ha lyst til å gjøre noe annet enn shopping er det utallige muligheter for det. Mye penger å spare på shopping!
mariaca er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:38.