Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-08-2009, 10:38   #1
Supermedlem

JULES sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 528
MP Rating: 0% (0)
JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.
Kefalonia

Vi tenkte å ta oss en 14 dagers sydentur nå i høst. Leser at Kefalonia er en kjempefin øy. Men er den barnevennlig??
JULES er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2009, 10:50   #2
Seniormedlem

Ellaell sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Meldinger: 1,800
Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.Ellaell har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kefalonia

Jeg har bare vært på Kefalonia uten barn, så la ikke merke til hvor barnevennlig det var.

Men Kefalonia er ei nyyyydelig øy. Jeg har reist masse, og det er garantert en av de fineste plassene jeg har vært.
Gammel 31-08-2009, 11:11   #3
Supermedlem

JULES sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 528
JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.JULES er fantastisk mot andre.
Sv: Kefalonia

Sitat:
Opprinnelig postet av Ellaell Vis post
Jeg har bare vært på Kefalonia uten barn, så la ikke merke til hvor barnevennlig det var.

Men Kefalonia er ei nyyyydelig øy. Jeg har reist masse, og det er garantert en av de fineste plassene jeg har vært.
hehe, men la du merke til hvordan strendene var? Og var du på en plass som heter Lassi? Takker for svar
JULES er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:23.