Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-08-2008, 21:34   #1
Seniormedlem

Arachnida sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 2,872
MP Rating: 100% (1)
Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.
Kjærestehelg...

Vi har fem års jubileum om tre uker og vi har skaffet oss barnevakt slik at vi er alene fra fredag til søndag...

Vi vil gjerne reise bort, men kan ikke ta fly (på grunn av graviditeten) og vi bor, som dere ser, i Østfold.
Er det noen steder som er verdt å reise til eller som dere anbefaler?

Flere timer i bil er ingen problem og vi bruker ca. 1,5 time til Oslo...
Penger er heller ikke et problem...

Juli 2006 i Akta Graco Cosmic Comfort og Brio Zento.
Oktober 2008 i Akta Graco Duologic 2.

Gutta mine sitter kun bakovervendt!
Arachnida er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 21:42   #2
Supermedlem

Lykkelig77 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Sted: Harestua
Meldinger: 1,242
MP Rating: 0% (0)
Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.Lykkelig77 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Kjærestehelg...

Sitat:
Opprinnelig postet av Arachnida Vis post
Vi har fem års jubileum om tre uker og vi har skaffet oss barnevakt slik at vi er alene fra fredag til søndag...

Vi vil gjerne reise bort, men kan ikke ta fly (på grunn av graviditeten) og vi bor, som dere ser, i Østfold.
Er det noen steder som er verdt å reise til eller som dere anbefaler?

Flere timer i bil er ingen problem og vi bruker ca. 1,5 time til Oslo...
Penger er heller ikke et problem...

Hva med Holmsbu Spa? Vi har hytte ved siden av og spaet er helt fantastisk flott med både hotellrom og egne hus rett ved sjøen

Eller hva med en fjelltur? Jeg elsker å gå i fjellet og det er jo sååå romantisk å sitte sammen å spise niste på toppen av et fjell Jeg kan bl.a anbefale dette stedet!
Gammel 09-08-2008, 21:48   #3
Seniormedlem

Arachnida sin avatar

Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.Arachnida har et ubeskrivelig bra rykte.

Glemte å legge det til, men jeg har gangsperre og er på grensen til invalid på grunn av bekkenet, så turen kan ikke inneholde fysisk aktivitet...
(går til behandling flere ganger i uken)
Men spa hørtes jo utrolig flott ut og midt i blinken for meg...

Arachnida er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-08-2008, 22:59   #4
Seniormedlem

Trixie sin avatar

Medlem siden: Nov 2001
Meldinger: 1,994
Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.Trixie har en strålende fremtid.

Var her med kjæresten i vinter. Vi var på vinsmakerkurs, noe du ikke kan, selvfølgelig. Men de har utsøkt mat, og mannen kan jo drikke litt til

http://www.alberthotell.se/pages/def...sectionid=2074
Trixie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-08-2008, 07:46   #5
VIP-Medlem

snuppa sin avatar

Medlem siden: May 2002
Sted: Hjemme
Meldinger: 8,459
snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.snuppa har et ubeskrivelig bra rykte.

Innenlands kan du fly frem til termin med legeerklæring, utenlands til uke 36.

Eller så høres det utrolig digg ut med spaweekend
Gammel 10-08-2008, 09:14   #6
Seniormedlem

Arachnida sin avatar

Snuppa:
Jeg kan ikke fly på grunn av en blodmangel jeg har...må gå på medisiner i mange dager før jeg får fly og det orker jeg ikke...synes ikke det er noe vits i å utsette kroppen min for unødvendig medisinering...

Gammel 10-08-2008, 10:00   #7
Seniormedlem

Frysh sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 2,034
Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.Frysh har et ubeskrivelig bra rykte.

Bare muligheten til å få være alene med kjæresten er gull verdt,så da er ikke stedet så viktig..

Men jeg vil jo anbefale et spahotell,det vil jo være godt for alle parter det
Gammel 10-08-2008, 10:18   #8
Seniormedlem

Little my sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,923
Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.

Hva med stand up, en bedre middag ute og en natt på Grand?
Gammel 10-08-2008, 10:29   #9
Moderator

frk.X. sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Oppland
Meldinger: 3,594
frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.frk.X. har et ubeskrivelig bra rykte.

er ikkje så langt ifra dere til Sunne i sverige, så eg ville ha reist til selma spa
der er det nydelig og virkelig avslappende

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 21:52.