Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 07-04-2009, 00:18   #1
Supermedlem

smurfe-mor sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: smurfeland
Meldinger: 852
MP Rating: 0% (0)
smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.
Question Noen som skal til Mallorca rundt 19. Mai?

Jeg vurderer å dra til Mallorca den 19. mai i en uke sammen med datteren min på 20 mnd. Det er bare oss to som skal dra så hadde vært koselig om noen andre også skulle dit i den perioden
Jeg har ikke bestemt meg for hvor vi skal bo, men har tenkt til å bestille fly og hotell hver for seg

smurfe-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2009, 08:59   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 21,660
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Noen som skal til Mallorca rundt 19. Mai?

Hvis du ikke allerede har bestilt, så hadde jeg vurdert et annet sted enn Mallorca. Så tidlig i sesongen risikerer man dårlig vær. Det er uansett kaldt i sjøen...
Reinhold Niebuhr

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 07-04-2009, 13:01   #3
Supermedlem

smurfe-mor sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sted: smurfeland
Meldinger: 852
MP Rating: 0% (0)
smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.smurfe-mor har en strålende fremtid.
Sv: Noen som skal til Mallorca rundt 19. Mai?

Jeg tror jeg kommer til å velge Mallorca for det
Har vært der mange ganger før og siden jeg skal dra alene med datteren min så er det litt betryggende å dra et sted jeg har vært før, dessuten er flyreisen bare 3,5 time og noe lenger orker jeg ikke å sitte på fly

smurfe-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:18.