Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 22-03-2009, 19:02   #1
Medlem

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 73
MP Rating: 0% (0)
Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.
Pegasus world ol

Lurer på disse hotellene til Nazar med vannpark...Egner det seg for å ta med seg aktive tvillinger på 3, eller er det bedre egnet for eldre barn?

Det ser jo så deilig ut, men litt bekymret for om det er altfor masse folk slik at man mister helt oversikten og styringen...
Snåsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2009, 09:54   #2
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,146
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Pegasus world ol

Titta på det hotellet selv istad, og lurer egentlig på det samme.
Gammel 24-03-2009, 12:05   #3
Juniormedlem

Blossom sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 35
Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.

Vi var på Pegasos World i fjor. Hadde med en snart 2-åring og en snart 4-åring. Helt topp! Nå liker våre å holde seg i nærheten av oss, da - heldigvis. Og storesøster er veldig flink til å passe på lillebror, som er litt mer aktiv.

Vi skal tilbake i år, da sammen med et vennepar med barn som er like gamle som våre. Disse ungene er litt mer aktive enn våre, så jeg tror vi må se ekstra godt etter ungene i år.
Blossom er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2009, 13:54   #4
Æresmedlem

_Kine sin avatar

_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

syns det var sååååå alt for billig, hvorfor?
Gammel 24-03-2009, 19:29   #5
Medlem

Medlem siden: Dec 2006
Meldinger: 73
Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.Snåsa er fantastisk mot andre.

Det syntes jeg også, helt til jeg fant ut at det var pris pr voksen...Da jeg så pris for alle sammen var det ikke så billig allikevel, dessverre!
Snåsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-03-2009, 21:51   #6
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Snåsa Vis post
Det syntes jeg også, helt til jeg fant ut at det var pris pr voksen...Da jeg så pris for alle sammen var det ikke så billig allikevel, dessverre!
Ja, fant ut det jeg å.
For noe shit
Gammel 25-03-2009, 22:36   #7
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 7,692
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Men husk at det er all inclusive da. Om man ikke har all inclusive må man regne med mye penger til mat og drikker +++.

Jeg var på Aqua Fantasy i fjor, og syns så absolutt det så ut til å egne seg for så små og aktive barn.

Barnebassengene lå litt for seg selv, to av dem med egne vannsklier, og det var sandkasser med parasoller over.
Inne på badelandet var det et stooort småbarnsområde, med egen sklier og leker for de minste.

Aqua Fantasy var i alle fall såpass delt opp at man ikke mister oversikten så lett, tror jeg da. Sånn sett er kanskje Pegasos World værre, ettersom det er ett gigantiskt basseng..

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-03-2009, 09:51   #8
Juniormedlem

Blossom sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: Vestlandet
Meldinger: 35
Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.Blossom er et navn alle kjenner.

Sitat:
Opprinnelig postet av Isa Vis post
Aqua Fantasy var i alle fall såpass delt opp at man ikke mister oversikten så lett, tror jeg da. Sånn sett er kanskje Pegasos World værre, ettersom det er ett gigantiskt basseng..
Neida. Bassenget er inndelt i mange forskjellige "avdelinger", så det er greit å ha oversikten. Det er et eget basseng til de minste som er helt grunt og hvor det er rutsjebaner som passer perfekt for de små.

Vi merket godt at vi sparte på å bo på et "all inclusive"-hotell. Så godt som alt av mat og drikke er jo inkludert. Det eneste vi kjøpte utenom, var is til oss voksne en gang imellom. Ungene kunne få gratis is to ganger om dagen. Så dyrt er det ikke!
Blossom er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:43.