Heisan!
Vi gjekk i fjellet med snuppa i bæremeis i fjor. Bla opp Ulrikken i Bergen. Då var ho 1,5 år. Ho vart fort utålmodig,så etter 30 min-45 min måtte vi stoppe så ho fekk gå litt sjølv. Etter at ho hadde gått litt sjølv ville ho oppatt i for nye 30-45 min. Vi syntes at turar som vi uten ho brukar rundt 2 timar på var lange nok. Spesielt om vi ikkje kunne sette av heile dagen til tur. Elles så hadde vi en del korte fjell/skogsturar som for oss tok rundt 1-2 timar.
I år gjekk vi på Preikestolen(altså blitt 2,5 år no). Turen er vel beregna til 4 t ur/retur. Vi brukte 2 timar opp, og sikkert like lenge nedover pga badepauser,gå pauer etc. Stor kosa oss!! Det var steikande sol og oppi 30 grader den dagen vi gjekk og aldri før har eg vore SÅ glad i meisa vår med tak over. Det skjerma veldig godt for sola som virkelig stekte!
Om en går på Preikestolen i kø slik det var den dagen vi gjekk er det greit å vere litt fjellvandt sidan det er nokre bratte steinete parti, må passe på kor en setter føttene.. En tur vi gjerne tar om att! Snuppa var trøtt men storfornøgd. Viktig å legge turen opp etter dei små.
Denne meisa har vi (den nederste, Kids trekking) :
http://www.jaktogvillmark.no/bergans.htm
Denne kan du stramme godt i hope, den er ok å sovne i i forhold til en del andre eg har sett. Spes når dei er så små som 1 år. Har sett andre veldig enkle meise som sikkert er lettare og billigare, men fy så mykje betre dei sitter i denne her! Er og blitt kåra i best i test ett år. Venner av oss har lånt denne etter å ha vore missfornøgde med sine, og kjem alltid att for å låne ho. Veldig fornøgd.
Står og litt om kor lenge dei bør sitte i meis på jakt og fritid :
Barn må ikke bæres i bæremeis før de kan sette seg opp selv og sitte uten støtte. Klarer ditt barn å sitte uten støtte i 10 min. kan det sitte i bæremeisen i 10 min. Klarer barnet å sitte i 4 timer kan det sitte i bæremeisen i 4 timer. Generelt bør ikke barn bæres i bæremeis før de er ca. 9 måneder eller veier rundt 7 kg, men tidspunktet er veldig avhengig av ditt barns fysiske kapasitet. Maksimum belastning er 17 kg eller ca. 4 år gamle. Barnet må aldri plasseres i meisen og la den fungere som stol uten at en voksen holder i meisen.
Vi hadde planer om å gå fra hytte til hytte i Stølsheimen i fjor då ho var 1,5 år,men pga veldig dårlig vær når vi hadde ferie utsatte vi det. Vi meldte oss inn i Bergen Turlag, og fekk masse god info derifra om turar som passa for så små ungar. Bla tenkte vi å gå fra Vikafjellet og til ei hytte derifra. Hugsar desverre ikkje kva den heiter i farten. En anna tur vi fekk anbefalt var å gå av toget i en tunnell rett før finse. Der ligger det ei hytte rett ned i bakken der du kan gå dagsturar fra.
No veit eg ikkje helt kor i landet du bur, er mest kjent på Vestlandet..
Men du har sikkert eit lokalt turlag som kan hjelpe deg med å finne flotte turar!
Og som regel finnes det ikkje dårlig vær, berre dårlige kler!

( Ihvertfall når dei blir litt eldre enn 1 år)
Spør gjerne meir om du lurer!