Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 12-09-2009, 20:18   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Jun 2008
Meldinger: 22
MP Rating: 0% (0)
LilleKi er som en lysfontene.LilleKi er som en lysfontene.LilleKi er som en lysfontene.LilleKi er som en lysfontene.LilleKi er som en lysfontene.LilleKi er som en lysfontene.LilleKi er som en lysfontene.LilleKi er som en lysfontene.LilleKi er som en lysfontene.LilleKi er som en lysfontene.LilleKi er som en lysfontene.
:p Reise til Tunisia:-)

Jeg skal ha en etterlengtet ferie med sønnen min på snart 19 mnd - og reisen går til Hammamet, Tunisia, en uke(det er kun han og jeg som reiser).

Lest litt på nett, det ser jo veldig flott ut(hotellet ligger på stranda, all inclusive, barnebasseng osv, et stykke utenfor sentrum)! Og enkelte bilder fra plassen ser bare helt fantastisk ut Men utifra enkeltes erfaringer begynner jeg å lure litt - er det bra der eller ikke? Det blir jo stille og rolig for oss, bade, kose oss, kvelden slutter tidlig - vil bare ha god mat, sol og varme

Er det noen som har vært i Tunisia i den senere tid, fortrinnsvis Hammamet, med mindre barn? Var det vellykket?

Og tips til underhldning av aktiv 1,5 åring på flyet mottas med takk

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:17.