Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 29-09-2008, 18:51   #1
Seniormedlem

R@gnhild sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Meldinger: 2,065
MP Rating: 100% (3)
R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.
SAS eller British Airways?

Vi skal til Nyc neste år og lurer på om vi skal være gærne og bestille billetter hos BA isteden for hos Sas? Noen med erfaringer?
Ser at prisen er ganske så lik, så det har ikke noe å si.

Vi har forøvrig vært fornøyd med Sas tidligere og har lite å utsette på deres fly. Vi har ikke flydd med BA før og er derfor nysgjerrig på hvordan det er å fly med deres maskiner, da spesielt overseas? Vet at mange skryter av barnevennligheten hos BA, selv skal vi ikke reise med barn denne gangen.

Gammel 29-09-2008, 18:55   #2
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,593
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: SAS eller British Airways?

British Airways every time!! Jeg syntes de er fantastiske De er hjelpsomme, imøtekommende, jeg hadde mer beinplass, mer mat på turen... Rett og slett mer komfort!

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 18:58   #3
Supermedlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 1,482
MP Rating: 0% (0)
Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.Vibs har en strålende fremtid.

Tror ikke det spiller så stor rolle om dere velger BA eller SAS. Jeg ville valgt de som kom frem på best tidspunkt. Vi var akkurat i NY og valgte bort BA pga at de kom frem så sent på dagen.
Gammel 29-09-2008, 19:09   #4
Seniormedlem

Thea_84 sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Vigra
Meldinger: 1,522
Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.Thea_84 har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lucifine Vis post
British Airways every time!! Jeg syntes de er fantastiske De er hjelpsomme, imøtekommende, jeg hadde mer beinplass, mer mat på turen... Rett og slett mer komfort!
helt enig

Thea_84 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 19:33   #5
Seniormedlem

Tiili sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 2,875
Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.Tiili har et ubeskrivelig bra rykte.

Har flydd med de noen ganger og har alltid vært kjempefornøyd.
Gammel 29-09-2008, 19:54   #6
Seniormedlem

R@gnhild sin avatar

R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.R@gnhild har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for svar!
Da skal vi kanskje prøve BA denne gangen da.
Gammel 29-09-2008, 20:20   #7
Supermedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 915
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har opplevd mye daarlig service paa BA. Saa fremt mulig har jeg valgt KLM fremfor BA. Mellom SAS og BA vet jeg ikke hvem som er best.

Alenemamma til Troy Des. 06

We worry about what a child will become tomorrow, yet we forget that he is someone today. ~Stacia Tauscher
Amaya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 21:54   #8
Medlem

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 107
BabyLove har en strålende fremtid.BabyLove har en strålende fremtid.BabyLove har en strålende fremtid.BabyLove har en strålende fremtid.BabyLove har en strålende fremtid.BabyLove har en strålende fremtid.BabyLove har en strålende fremtid.BabyLove har en strålende fremtid.BabyLove har en strålende fremtid.BabyLove har en strålende fremtid.BabyLove har en strålende fremtid.

Har dere vurdert Continental? De flyr direkte til NY. Avgang 11.25 norsk tid, og fremme ca. kl. 14.30 amerikansk tid. Utrolig deilig med direkteflyvning i hvertfall...
BabyLove er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 29-09-2008, 22:19   #9
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 6,691
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Eller, jises, hva var det vi fløy med da? Snakk om hjerneteppe..

Tror uansett ikke det har såå mye å si jeg da, tror heller jeg hadde sett på hva som passet best med tid, flybytter osv.

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-09-2008, 07:45   #10
Seniormedlem

R@gnhild sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Amaya Vis post
Jeg har opplevd mye daarlig service paa BA. Saa fremt mulig har jeg valgt KLM fremfor BA. Mellom SAS og BA vet jeg ikke hvem som er best.
Litt nysgjerrig på hva slags dårlig service du har opplevd?

Sitat:
Opprinnelig postet av BabyLove Vis post
Har dere vurdert Continental? De flyr direkte til NY. Avgang 11.25 norsk tid, og fremme ca. kl. 14.30 amerikansk tid. Utrolig deilig med direkteflyvning i hvertfall...
Vi har vurdert Continental, det er digg med direktefly, men har hørt at setene deres er smale og det er ikke optimalt for ei med noen kilo for mye..

Sitat:
Opprinnelig postet av Vibs Vis post
Tror ikke det spiller så stor rolle om dere velger BA eller SAS. Jeg ville valgt de som kom frem på best tidspunkt. Vi var akkurat i NY og valgte bort BA pga at de kom frem så sent på dagen.
Jeg har bestilt billetter hos BA nå og deres fly er fremme 12.55 på dagen, synes det er et fint tidspunkt å ankomme på.

Stikkord
airways, british, sas

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:36.