Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-03-2009, 15:02   #1
Supermedlem

Monicamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Sted: Nordland
Meldinger: 754
MP Rating: 0% (0)
Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.Monicamor har en strålende fremtid.
Storbyferie

Sambo og jeg tenkte å ta oss en storbyferie i midten av oktober og vil derfor høre hva dere damer anbefaler.
Vi skal være 3-4 dager og det bør helst ikke være en plass det er så altfor dyrt for hotell og shopping generellt.
Har sett litt på Praha, men tar imot alt av tips.

Verdens nydeligste jente kom til verden 26.11.08 og mamma fikk endelig spise fenalår igjen.

Jeg syns rødprikking er teit, jeg!
Monicamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-03-2009, 15:19   #2
VIP-Medlem

Emmami sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen, vel
Meldinger: 5,036
MP Rating: 0% (0)
Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.Emmami har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Storbyferie

Hvis du vil holde prisen nede, er jo øst-Europa greit. Praha, Krakow, Riga, Tallinn osv er jo flotte byer med ikke så verst prisnivå.

Ellers har jeg en forkjærlighet for Edinburgh...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 06:33.