Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-09-2008, 12:47   #1
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Tromsø
Meldinger: 889
MP Rating: 100% (2)
caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.caremi har en strålende fremtid.
Strikkepinner på fly?

Er det lov ha med seg trestrikkepinner på flyet.
Gammel 09-09-2008, 12:53   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,069
MP Rating: 100% (1)
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Strikkepinner på fly?

Sitat:
Opprinnelig postet av caremi Vis post
Er det lov ha med seg trestrikkepinner på flyet.
Tja, si det du. Kan egentlig ikke tenke meg det, nei.
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 12:54   #3
Seniormedlem

blondie06 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Tau(nær stavanger..)
Meldinger: 2,629
MP Rating: 0% (0)
blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.

Tviler jeg sterkt på..
Gammel 09-09-2008, 13:07   #4
Veteranmedlem

Ritamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 4,375
Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Tror det er lov. Har sett mange damer som sitter å strikker på flyplassene rundt omkring i Norge.

Men ring å spør for sikkerhetsskyld.

Sist endret av Ritamor; 09-09-2008 kl 13:09.
Ritamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 14:55   #5
Seniormedlem

@nne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,872
@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.

jeg har hatt med strikkepinner på fly maaaange ganger (over 20 ganger), samt heklekrok. Men den dagen jeg tok med broderisaksen min, ja da ble den tatt

Pål-Sondre april-98
Cathrine oktober -01
Anna Charlotte januar-04
@nne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 16:34   #6
Supermedlem

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 689
Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.

Jeg vet ikke, men synes det er rart at strikkepinner er lov når det ikke er lov med pinsett!

Sist endret av Monen; 09-09-2008 kl 17:18.
Monen er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 16:44   #7
Seniormedlem

@nne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Meldinger: 2,872
@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.@nne har et ubeskrivelig bra rykte.

kan være så rart som man bare vil, men det er faktisk lov

Pål-Sondre april-98
Cathrine oktober -01
Anna Charlotte januar-04
@nne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 17:17   #8
Supermedlem

Monen sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Lier
Meldinger: 689
Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.Monen har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av @nne Vis post
kan være så rart som man bare vil, men det er faktisk lov
Jeg tviler ikke på at det er sant det du sier, jeg mener bare at det er rart at en strikkepinne er lov men ikke pinsett...
Det at jeg skrev "hvis" var ikke sånn ment, men det er nå endret til "at"

Gammel 09-09-2008, 17:32   #9
Seniormedlem

Blesha sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 2,819
Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.Blesha har en strålende fremtid.

Dette tror jeg varierer fra flyselskap til flyselskap. Da min kjære og jeg reiste til USA sent på våren fikk vi ikke ha med noe som helst som på noen måte kunne oppfattes som eller brukes som våpen. Strikkepinner, heklenåler, pinsetter og neglsakser var blant de tingene som måtte legges i innsjekket bagasje.

Gutten vår satt bakovervendt i Britax Two Way Elite til han var 5 1/2 år. Bakovervendt er tryggest!
Blesha er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 18:09   #10
Isa
VIP-Medlem

Isa sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Tr.heim
Meldinger: 6,563
Blogginnlegg: 36
Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.Isa har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Blesha Vis post
Dette tror jeg varierer fra flyselskap til flyselskap. Da min kjære og jeg reiste til USA sent på våren fikk vi ikke ha med noe som helst som på noen måte kunne oppfattes som eller brukes som våpen. Strikkepinner, heklenåler, pinsetter og neglsakser var blant de tingene som måtte legges i innsjekket bagasje.
Det er i så fall flyplassene som bestemmer.
Security-kontrollen på flyplassene (her i Norge i alle fall) er den samme for alle som skal reise.

Selv om USA er litt ekstreme der (de ville jo ha vepnede vakter på flyene til USA..)

Om man begår en feil, trenger ikke den ene feilen å bety noe. Det er hva du gjør med feilen som er viktig

-- Leif Askeland --
Isa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:18.