Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-09-2008, 10:29   #1
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 1,134
Blogginnlegg: 6
MP Rating: 0% (0)
Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.Tulli har en strålende fremtid.
Sunwing- Alcudia -Mallorca

Jeg planlegger å overraske familien med en tur til Sunwing Alcudia sommeren 2009. Vi er to voksne og to barn som da vil være 6 år og 1,5 år... Men det er jo så mange forskjellige typer leilighet. Kan noen hjelpe? Noen med erfaring?
Har vært der men da var jeg 12-15 år tror jeg det var..

"Kriterier":
- (Det står ikke på pris).
- Vil være på bakkeplan.
- To soverom
- Helst inngjerdet terasse
- Helst ikke så mye støy fra show etc på kvelden
- Heller ikke støy fra veien

Dette er alternative leiligheter:

Nuevas Palmeras
Princesa
Villa Princesa
Victoria
Las Piramides
Las Palmeras
Tulli er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 13:25   #2
Veteranmedlem

Stavangerjentå sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,807
Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Sunwing- Alcudia -Mallorca

Nuevas Palmeras er det høye bygget og der er det ikke show på kveldstid. Var innom der i sommer og synes at leilighetene på bakkeplan lå dårlig til siden de lå klin i bassengområdet. I et av de andre nabobyggene som heter Villa Princesa derimot har de flotte bakkeplansleilighet (også her uten irriterende kveldsunderholdning) og jeg hadde utvilsomt bodd der basert på de behovene du skisserer. Dette er også leilgihetene som ligger aller nærmest stranda.
Stavangerjentå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 18:05   #3
Supermedlem

Sili sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 926
Sili har en strålende fremtid.Sili har en strålende fremtid.Sili har en strålende fremtid.Sili har en strålende fremtid.Sili har en strålende fremtid.Sili har en strålende fremtid.Sili har en strålende fremtid.Sili har en strålende fremtid.Sili har en strålende fremtid.Sili har en strålende fremtid.Sili har en strålende fremtid.

Nuevas Palmeras er hovedbygget der, og det er der underholdningen foregår, mener jeg å huske

Vi bodde på Las Piramides. Kjempefine, store leiligheter. Vi var 2 voksne og 4 barn, og hadde en 3-roms leil.

Eneste minuset med dette bygget, er at man må over veien for å komme til resten av anlegget..

Tror jeg ville satset på Princesa ved en evt. nest gang.

Termin desember 2008

Sist endret av Sili; 17-09-2008 kl 18:08.
Sili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 19:11   #4
Æresmedlem

_Kine sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Rett ved Lillestrøm
Meldinger: 13,308
_Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte._Kine har et ubeskrivelig bra rykte.

Var på Sunwing mallorca nå nettopp, bare CalaBona.
Men utifra det de andre har skrivd, er det nok TEMMELIG likt.
Vi hadde bakkeplan, babyroom. Som er ved bassengene (var flere ved hovedhotellet)
Vi hørte ikke noe støy, klarte å sove på dagen (syke unger + oss voksne) eneste negative, var at vi fikk innbrudstyver på natta, de tok det som lå på verandaen.
Klæra til barna + en gammel gameboy + røyk.
Hovedhotellet hadde underholdning, hørte ingenting
Gammel 17-09-2008, 20:41   #5
Supermedlem

Juni-72 sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Sørlandet
Meldinger: 675
Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.Juni-72 har en strålende fremtid.

Happy Baby leilighetene på Sunwing Cala Bona inngår ihvertfall i alle disse kriteriene. Bare ikke to soverom. Det er et soverom og et oppholdsrom med to oppredninger. Leiligheten er ganske stor, og man kan åpne opp med skyvedører så det blir luftig og åpent.
Det er supert der, bortsett fra den flotte stranda i Alcudia.
Men jeg tror bassengområdet er Mye bedre i Cala Bona enn i Alcudia. Det er ihvertfall flott der.

- 07
- 04
-02
Juni-72 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 21:48   #6
Veteranmedlem

Stavangerjentå sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,807
Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.Stavangerjentå har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sili Vis post
Nuevas Palmeras er hovedbygget der, og det er der underholdningen foregår, mener jeg å huske

Vi bodde på Las Piramides. Kjempefine, store leiligheter. Vi var 2 voksne og 4 barn, og hadde en 3-roms leil.

Eneste minuset med dette bygget, er at man må over veien for å komme til resten av anlegget..

Tror jeg ville satset på Princesa ved en evt. nest gang.
Nope - underholdningen er flyttet til nabohuset (som jeg ikke husker navnet på i farten).
Stavangerjentå er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-09-2008, 21:58   #7
Medlem

FridaFrosk sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Sted: Bergen
Meldinger: 90
FridaFrosk er som en lysfontene.FridaFrosk er som en lysfontene.FridaFrosk er som en lysfontene.FridaFrosk er som en lysfontene.FridaFrosk er som en lysfontene.FridaFrosk er som en lysfontene.FridaFrosk er som en lysfontene.FridaFrosk er som en lysfontene.FridaFrosk er som en lysfontene.FridaFrosk er som en lysfontene.FridaFrosk er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tulli Vis post
Jeg planlegger å overraske familien med en tur til Sunwing Alcudia sommeren 2009. Vi er to voksne og to barn som da vil være 6 år og 1,5 år... Men det er jo så mange forskjellige typer leilighet. Kan noen hjelpe? Noen med erfaring?
Har vært der men da var jeg 12-15 år tror jeg det var..

"Kriterier":
- (Det står ikke på pris).
- Vil være på bakkeplan.
- To soverom
- Helst inngjerdet terasse
- Helst ikke så mye støy fra show etc på kvelden
- Heller ikke støy fra veien

Dette er alternative leiligheter:

Nuevas Palmeras
Princesa
Villa Princesa
Victoria
Las Piramides
Las Palmeras
Vi bodde på Nuevas Palmeras i sommer. 6 etg og små heiser. Det var det eneste vi var litt misfornøyd med. Ellers synes vi det var et greit hotell. Fine nyoppussede rom. Man kan velge om man vil ha rom mot stranden (Ingen støy) eller rom mot veien (lite trafikert vei. Vi bodde mot veien og var ikke plaget av trafikk). Skal du ha mat inkludert er det en fordel å velge Nuevas Palmeras da La Tasca er på dette hotellet. Det er ingen kveldsunderholdning på hotellet.

Las Piramides er en gruppe hotellleiligheter fordelt på 6 blokker på 2 etg. Merkelig hotell spør du meg. Kanskje der jeg minst kunne tenke meg å bo. Dette ligger rett ved siden av Nuevas Palmeras. Kunne kaste stein bort på hotellet, for å si det sånn.

Prinseca Er et veldig fint hotell. Ligger 2 bygg unna Nuevas Palmeras (150- 200 meter unna). Her er det underholdning utover kvelden. Har du mat inkludert så synes jeg det blir litt langt å gå..

Men en ting er klinkende klart: Det er helt supert å reise til Alcudia med barn!

Det er det jeg kommer på nå..

FridaFrosk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:35.