Sitat:
Opprinnelig postet av Tulli
Jeg planlegger å overraske familien med en tur til Sunwing Alcudia sommeren 2009. Vi er to voksne og to barn som da vil være 6 år og 1,5 år... Men det er jo så mange forskjellige typer leilighet. Kan noen hjelpe? Noen med erfaring?
Har vært der men da var jeg 12-15 år tror jeg det var..
"Kriterier":
- (Det står ikke på pris).
- Vil være på bakkeplan.
- To soverom
- Helst inngjerdet terasse
- Helst ikke så mye støy fra show etc på kvelden
- Heller ikke støy fra veien
Dette er alternative leiligheter:
Nuevas Palmeras
Princesa
Villa Princesa
Victoria
Las Piramides
Las Palmeras
|
Vi bodde på Nuevas Palmeras i sommer. 6 etg og små heiser. Det var det eneste vi var litt misfornøyd med. Ellers synes vi det var et greit hotell. Fine nyoppussede rom. Man kan velge om man vil ha rom mot stranden (Ingen støy) eller rom mot veien (lite trafikert vei. Vi bodde mot veien og var ikke plaget av trafikk). Skal du ha mat inkludert er det en fordel å velge Nuevas Palmeras da La Tasca er på dette hotellet. Det er ingen kveldsunderholdning på hotellet.
Las Piramides er en gruppe hotellleiligheter fordelt på 6 blokker på 2 etg. Merkelig hotell spør du meg. Kanskje der jeg minst kunne tenke meg å bo. Dette ligger rett ved siden av Nuevas Palmeras. Kunne kaste stein bort på hotellet, for å si det sånn.
Prinseca Er et veldig fint hotell. Ligger 2 bygg unna Nuevas Palmeras (150- 200 meter unna). Her er det underholdning utover kvelden. Har du mat inkludert så synes jeg det blir litt langt å gå..
Men en ting er klinkende klart: Det er helt supert å reise til Alcudia med barn!
Det er det jeg kommer på nå..