Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 21-09-2008, 20:53   #1
Seniormedlem

Isse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Sted: Ålesund
Meldinger: 2,476
MP Rating: 100% (1)
Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.
Tur for to til hvor?

Jeg og sambo planlegger en helgatur bare oss to. Problemet er bare at vi ikke vet hvor vi skal
Så jeg tenkte å høre om det finnes noen reisevandte her som kan anbefale oss et sted?
Jeg vet ikke helt hva vi jakter etter egentlig. Vil oppleve no annet enn kjedelige Ålesund. Til nå har vi kun vært på bilferie i sverige og danmark og chartertur til tyrkia sammen. Jeg kunne tenkt meg storbyweekend til en spennende by i Europa. Hvor man kan oppleve mye på kort tid
Kom gjerne med linker osv, det blir jeg glad for. Det blir fredag-søndagstur..

Vi reiser i Oktober eller November.

Sist endret av Isse; 21-09-2008 kl 22:42.
Isse er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 21:31   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,165
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tur for to til hvor?

Vi likte oss veldig godt i Barcelona, likeså Paris. Har også vært i Dublin, København og Riga. Oktober/nov kan jo være litt kald enkelte steder, så det kommer vel litt an på hva dere ønsker å oppleve og hvor langt dere er villige til å reise. Det tar endel timer å reise til Barcelona, men det er masse å se der, god mat og god vin!

Stockholm er også en flott by og mye nærmere.
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 22:03   #3
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 931
MP Rating: 0% (0)
Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.Pelle har en strålende fremtid.

AMSTERDAM!

Koselig by der de fleste er gode i engelsk, ikke så langt å reise og masse hyggelige kafeer og butikker. Og flyplassen ligger rett utenfor byen (= mer tid til turen fremfor reisen)
Gammel 21-09-2008, 22:08   #4
Seniormedlem

Nikonius sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 1,627
Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.

Samme her jeg og mannen min tenkt til.
Jeg har sett litt på Tallin og Praha, har vært i Warsawa og det kan
anbefales! Veldig billige flyreiser og hotell

15.08.08
Nikonius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 22:24   #5
Seniormedlem

Isse sin avatar

Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.Isse har et ubeskrivelig bra rykte.

Sambo nevnte Amsterdam og Polen som ønske. Han har selv vært der da han var liten og kan tenke seg tilbake..Jeg har litt lyst til Roma, Paris og London, men jeg har hørt at det ikke er sååå bra der som man forventer, og at det iallefall ikke er så lett å oppleve mye på en helg..

Tips til ting å finne på la oss si i enten Amsterdam eller Warzawa?

Jeg har drevet og sjekket flypriser den helga det passer best for oss, og da kostet det 23000 for begge til Praha, mot 5000 tilsammen til Amsterdam Pga mye mellomlandinger. Har lyst til København, men da tror jeg vi heller tar det neste gang..Vi var i Danmark i fjor, så vi kunne tenkt oss å oppleve noe annet først
Gammel 21-09-2008, 22:25   #6
Seniormedlem

Little my sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,981
Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.

Vi likte godt Praha
Gammel 21-09-2008, 22:32   #7
Seniormedlem

Little my sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,981
Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.

Har du sjekket Kalinka tours?
Gammel 21-09-2008, 22:38   #8
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 5,165
millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.millact har et ubeskrivelig bra rykte.

Glemte jo Amsterdam, ja. Vært der mange ganger ifm jobb, og i fjor sommer dro vi dit alene uten barn og var i 4 dager. Besøkte Anne Frank huset, tok kanaltur og koste oss veldig. Så har de jo Heineken museet, vi var på et lokalt marked, bra shopping og hyggelige folk.

Vi bodde på et greit hotell som lå sentralt og var relativt rimelig til storby å være. Nyoppussede rom (litt lite rom, men vi var jo ute hele dagen, så det gjorde ikke noe).
millact er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 22:44   #9
Seniormedlem

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 2,171
Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.Synnemor har en strålende fremtid.

Praha er fantastisk! Prøv www.onlinetours.no. Da får du hotell og fly i ett, vi var kjempefornøyde og de hadde hotell i flere prisklasser.

Amsterdam kan også anbefales.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tyrimor
Synnemor, du er en vis dame!
Synnemor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 21-09-2008, 23:30   #10
Seniormedlem

Isse sin avatar

Tusen takk for tips og god info her! Jo mer vi snakker lurer vi på å utsette det til etter jul..for vi skal nemlig også til Oslo før jul, og når vi skal på en slik tur kan jeg tenke meg å ha med en del penger. Det går jo fort noen tusinger på julegaver i oktober/november liksom
Men tur blir det!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:21.