Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Helse og velvære > Reiser

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-09-2009, 00:02   #1
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2006
Sted: I et rødt hus
Meldinger: 816
MP Rating: 100% (2)
angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.
Tyrkia

Lurer på om noen kan si meg om det er resturanter i gå avstand til sunwing resort side? det sungarden green garden hotellet i alanya noen som har vært der å kan si meg om lollo og bernie går rundt å hilser på og lager show?er det samme type lollo og bernie opplegg der som man finner på sunwing resort? fint om dere som har vært på resorten på side og green garden kan si hva dere likte godt og dårlig.
Gammel 30-09-2009, 10:44   #2
Supermedlem

Junimor sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 1,324
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Tyrkia

Det glemte jeg jo å skrive i PMen ja.
Ja, det er restauranter langs den gaten med butikker jeg skrev om.
Aner ikke hvordan de er å spise på siden vi holdt oss til de som var på hotellet og to restauranter i Side.

Lollo og Bernie går rundt og hilser på barna, og noen av kveldene har de også show.
Ungene her ble helt forelsket i dem, og en Lollobamse måtte bli med hjem.
Gammel 30-09-2009, 11:17   #3
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2006
Sted: I et rødt hus
Meldinger: 816
MP Rating: 100% (2)
angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.

Vi har bare bodd på sunwing resort hotell de årene vi har reist med barn, så liker de. men lyst å prøve noe anna en sunwing maten hva betalte dere for taxi inn til side?

Sitat:
Opprinnelig postet av Junimor Vis post
Det glemte jeg jo å skrive i PMen ja.
Ja, det er restauranter langs den gaten med butikker jeg skrev om.
Aner ikke hvordan de er å spise på siden vi holdt oss til de som var på hotellet og to restauranter i Side.

Lollo og Bernie går rundt og hilser på barna, og noen av kveldene har de også show.
Ungene her ble helt forelsket i dem, og en Lollobamse måtte bli med hjem.
Gammel 30-09-2009, 11:44   #4
Supermedlem

Junimor sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 1,324
Blogginnlegg: 1
MP Rating: 0% (0)
Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.Junimor har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av angel82 Vis post
Vi har bare bodd på sunwing resort hotell de årene vi har reist med barn, så liker de. men lyst å prøve noe anna en sunwing maten hva betalte dere for taxi inn til side?
Rundt 20 tyrkiske lire om jeg ikke husker helt feil.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:54.