Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Seksualitet og samliv

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-03-2009, 12:30   #1
Uregistrert
Gjest

Meldinger: n/a
En eks...

Jeg fant en ekskjæreste på Facebook i dag..
Egentlig så har jeg kikket etter han lenge, og nå dukket han plutselig opp.
Jeg verker etter å legge han til, jeg ønsker så inderlig kontakt igjen..

MEN jeg er lykkelig gift og har flere barn

Jeg ble helt nummen når jeg så bildet av han, hjertet hoppet og pusten ble kort. Jeg har ikke tenkt på annet enn han de siste timene. Jeg vil ikke gi opp ekteskapet mitt for denne mannen, men han har kvaliteter som jeg savner hos mannen min...
Tenk å hatt eksen om natten og mannen min om dagen - det hadde vært fantastisk!

Nei, jeg kan ikke legge han til som venn! Den kontakten ville nok ha styrt store deler av livet mitt fremover da. Jeg ville sjekket innboks og kommentarer hele tiden, for å ikke snakke om hva jeg selv kunne funnet på å legge ut - for å vekke hans oppmerksomhet.

Nei nei nei nei - jeg skal IKKE legge han til!!!!!

Noen som har erfaring med ekser og Facebook?
(Jeg har andre ekser som venner, men denne er veldig spesiell for meg...)
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2009, 13:36   #2
Supermedlem

Babyfly sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Kleppe
Meldinger: 790
MP Rating: 0% (0)
Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.Babyfly har en strålende fremtid.
Sv: En eks...

Jeg har flere av dem som venner på FB. Men vi ser ikke så mye til hverandre Vi komenterer hverandres status, men det er alt.
Ser jo at de fremdeles er SMASKENS, men jeg er som deg lykkelig gift og har ikke tenkt å forandre på det.

Hadde jeg vært deg hadde jeg nok ikke lagt han til, viss han kan bli en fristelse og kan fører til at du gjør noe du angrer på. Tenk deg i allefall godt om.
Bonusbarn/helgebarn Levy-00 & Thalitha-02
Babyfly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2009, 15:33   #3
Medlem

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 196
Hønemor til 2! har en strålende fremtid.Hønemor til 2! har en strålende fremtid.Hønemor til 2! har en strålende fremtid.Hønemor til 2! har en strålende fremtid.Hønemor til 2! har en strålende fremtid.Hønemor til 2! har en strålende fremtid.Hønemor til 2! har en strålende fremtid.Hønemor til 2! har en strålende fremtid.Hønemor til 2! har en strålende fremtid.Hønemor til 2! har en strålende fremtid.Hønemor til 2! har en strålende fremtid.

Her bør alle varsellamper lyse og alle klokker ringe!

Skjønner fristelsen, men styr for all del unna. Plutselig står du i en situasjon du ikke har kontroll på.

Det er dette de snakker om de som sier at man selvfølgelig kan få følelser for andre selv om man er i et forhold, og da er det HVA MAN GJØR MED DE FØLELSENE det kommer an på. Nører du oppunder vil de aldri forsvinne men heller blomstre til noe (tilsynelatende) stort og uoversiktlig som skygger for de gode følelsene du faktisk har for mannen din....

Hønemor til 2! er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-03-2009, 09:41   #4
Medlem

Linnsi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Østlandet
Meldinger: 393
Linnsi har en strålende fremtid.Linnsi har en strålende fremtid.Linnsi har en strålende fremtid.Linnsi har en strålende fremtid.Linnsi har en strålende fremtid.Linnsi har en strålende fremtid.Linnsi har en strålende fremtid.Linnsi har en strålende fremtid.Linnsi har en strålende fremtid.Linnsi har en strålende fremtid.Linnsi har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Hønemor til 2! Vis post
Her bør alle varsellamper lyse og alle klokker ringe!

Skjønner fristelsen, men styr for all del unna. Plutselig står du i en situasjon du ikke har kontroll på.

Det er dette de snakker om de som sier at man selvfølgelig kan få følelser for andre selv om man er i et forhold, og da er det HVA MAN GJØR MED DE FØLELSENE det kommer an på. Nører du oppunder vil de aldri forsvinne men heller blomstre til noe (tilsynelatende) stort og uoversiktlig som skygger for de gode følelsene du faktisk har for mannen din....
Signerer denne...

Min Oppussingstråd: http://nybaktmamma.com/plassen/showthread.php?t=546444
Linnsi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2009, 15:36   #5
Seniormedlem

2 fine barn sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,608
Blogginnlegg: 4
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.

Ikke legg han til, og fokuser på hvorfor han er din X.

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2009, 18:09   #6
Seniormedlem

Nikonius sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 1,784
MP Rating: 100% (1)
Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.Nikonius har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har to (eller tre)eks'er på fb, morsomt å se hvor man har kommet i livet og
hva man driver med(sivistatus, jobb,barn etc).
Har absolutt ingen følelser for disse, men hater dem heller ikke

Nikonius er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2009, 20:08   #7
Medlem

Callie sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Huset med lite vann
Meldinger: 415
Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.Callie har en strålende fremtid.

Ikke legg ham til.

Har blit spurt av en spesiell eks jeg og.. Men vil ikke legge ham til.
Om hadde gjort det med sine ekser så hadde jeg blitt sjalu.
Derfor legger ikke jeg ham til heller

Støtter 100% innlegget til "Hønemor til 2!"
Gammel 10-03-2009, 20:16   #8
VIP-Medlem

Dolly sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Verdalen i rogaland
Meldinger: 5,446
MP Rating: 100% (1)
Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.Dolly har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har noen ekser jeg og, men den eneste mannen som har vert superspesiell for meg er han jeg har i dag så jeg er ikke inne å kikker på dem eller noe sånnt.. Bare har lagt de til som venner

Grunnen til jeg har akseptert og lagt til er for jeg har lyst å se hvordan det går med dem og om de er gift/barn ol.

...siden 19. januar 2009

Dolly er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 10-03-2009, 20:28   #9
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2007
Sted: Ute ved kysten
Meldinger: 555
Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.Veslevensen har en strålende fremtid.

Ville nok styrt unna om jeg var deg ;-)
Etter innlegget ditt å dømme har du god selvinnsikt, så av respekt for ham du i dag er gift med vil jeg anbefale deg å kun beholde ham som et minne.
Gammel 10-03-2009, 21:14   #10
Supermedlem

Amaya sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Sted: Houston/s-Troendelag
Meldinger: 1,299
Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.Amaya har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har flere xer som venner, men det er menn jeg er helt ferdige med og som er helt ferdige med meg. Noen er jeg venn med, og noen er bare bekjente naa. Hadde jeg vaert gift, og jeg hadde hatt mulige foelelser for enn x ville jeg nok ikke lagt han til.

Alenemamma til Troy Des. 06

If evolution really works, how come mothers only have two hands? ~Milton Berle
Amaya er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:04.