Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Seksualitet og samliv

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-03-2008, 12:04   #1
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,216
Blogginnlegg: 3
MP Rating: 0% (0)
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.
Orgasme...

Hva tenker dere om dette?

Jeg har nemlig aldri fått orgasme. Men tror dere at dette kan funke?

meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2008, 12:07   #2
Supermedlem

Ra-punzel sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Sted: Møre og Romsdal
Meldinger: 696
Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.Ra-punzel har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Orgasme...

Ikke prøvd den jeg, men er vel verdt et forsøk? Om det skulle lykkes, så lover jeg at det er verdt det i allefall
Gammel 14-03-2008, 12:14   #3
VIP-Medlem

Pearly sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kristiansund
Meldinger: 6,310
Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.Pearly har et ubeskrivelig bra rykte.

Ikke prøvd den jeg heller, men aldri orgasme altså? På de to man kan ha? Her er vi rett ut
Gammel 14-03-2008, 13:10   #4
Supermedlem

Tommelise sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 891
Tommelise har en strålende fremtid.Tommelise har en strålende fremtid.Tommelise har en strålende fremtid.Tommelise har en strålende fremtid.Tommelise har en strålende fremtid.Tommelise har en strålende fremtid.Tommelise har en strålende fremtid.Tommelise har en strålende fremtid.Tommelise har en strålende fremtid.Tommelise har en strålende fremtid.Tommelise har en strålende fremtid.

Har aldri prøvd den selv. Men det skader vel aldri å prøve, har jo fått to positive tilbakemeldinger på siden der også.

Jeg vet om to glidekremer som skal gjøre noe av samme nytten, men har ennå ikke prøvd dem ut selv da Her er litt om dem:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Durex Play Heat er et glidemiddel som gir en varmende følelse og øker opplevelsen. Play Heat er en vannbasert glid som kan brukes alene eller sammen for en ekstra våt opplevelse. Play Heat kommer i en hendig størrelse, noe som gjør den fin å ha tilgjengelig hele tiden. Kondomsikker.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Durex Play Tingle glidemiddel gir en kilende følelse ved kontakt med huden, og øker nytelsen og gjør elskoven til en enda mer sensuell opplevelse for begge.

De selges for rundt 60kr på apotkene for 50 ml så de er billigere enn den du nevnte. Slipper jo porto også. Men nå var det jo ikke dette du spurte om akkurat da , var bare jeg kom på disse pga jeg har sett reklame av den ene og har vurdert å prøve de ut selv da.

Sist endret av Tommelise; 14-03-2008 kl 13:14.
Tommelise er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2008, 13:30   #5
Seniormedlem

2 fine barn sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,608
Blogginnlegg: 4
2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.2 fine barn har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg har ikke prøvd så jeg kan ikke si noe om virkningen, men det er jo verdt et forsøk da.

Det er vanskelig å være noe for andre, derfor er jeg noe for meg selv!!

2 fine barn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2008, 13:38   #6
VIP-Medlem

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 6,073
anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.anjus har et ubeskrivelig bra rykte.

Prøv det som er, lille venn! Du har noe å glede deg til.
Gammel 14-03-2008, 13:52   #7
PB
Veteranmedlem

PB sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Meldinger: 3,713
PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.PB har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av anjus Vis post
Prøv det som er, lille venn! Du har noe å glede deg til.
Signerer
Gammel 14-03-2008, 13:53   #8
Moderator

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 5,887
MP Rating: 100% (1)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg lurer på om jeg ikke skal sende deg en pm i stede for å svare her
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2008, 19:07   #9
VIP-Medlem

meowouch88 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 5,216
Blogginnlegg: 3
meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.meowouch88 har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for svar alle sammen!
Jeg tror jeg prøver ut alle de tingene dere nevnte jeg! Jeg vil jo liksom få til disse greiene da

Og takk for interessant PM, Zmokka
meowouch88 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2008, 19:09   #10
Æresmedlem

Berta sin avatar

Medlem siden: Aug 2002
Meldinger: 16,205
MP Rating: 100% (24)
Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.Berta har et ubeskrivelig bra rykte.

Nei

Jeg tror at alle kvinner kan få orgasme med mindre de lider av fysiske årsaker som gjør at de ikke kan få det, eller at de ikke fungere psykisk i situasjonen.

Det gjelder å finne rett måte, og det kan ta både flere partnere og mange år å finne ut dette. Selv kvinner med uteblitt orgasme, kan på rett måte få både serieorgasmer og innvendig og utvendig orgasme om en bare treffer rett.

Selv tipsa jeg en venninne som var langt oppi 20-årene og aldri hadde hatt orgasme. Noen dager seinere ringte hun meg og var helt i ekstase

...og Berta er atter igjen nybakt mamma
Berta er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 09:02.