Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Vanskelige følelser og pinlige spørsmål > Seksualitet og samliv

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-02-2009, 11:59   #1
Medlem

<Karma> sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Meldinger: 227
MP Rating: 0% (0)
<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.<Karma> har mye å være stolt av.
lei_seg What to do..

Jeg og sambo er uenig om hvor vi skal bo.

Jeg vil bo på min hjemplass, han på sin. Det er ikke store avstander, men pga av ferje mm så er det skikkelig upraktisk å reise frem og tilbake.

Her er det jeg mener er bedre der jeg vil bo:

-sentrumsnært (matbutikker, kino, kulturhus, mange barnehager, idrettshall mm.)
-alle vennene mine, slekt (meget viktig for meg) og nettverk
-snuppa er på helsestasjon der, min lege er der.
-jeg er organisert i idrett
-jeg kan stikke en tur innom en venninne når det passer meg.
-større skole og flere unger på snuppa sin alder
-sambo skal begynne å arbeide i denne kommunen snart
-sambo har også et nettverk her

Nå har jeg bodd på sambos hjemplass i 1 år, og blir trist og lei meg når jeg tenker på at jeg skal bo her resten av livet.

Av og til er jeg hjemme i dagesvis, bare ute for å trill eller hente posten.

Sambo sier jeg må prøve å bli kjent, men det er ikke så mange som bor her, og det kommer aldri til å bli det samme som hjemme.

Jeg og snuppa reiser 1-2 ganger pr uke for å ligge over hos min mamma. Da besøker jeg venner, trener, er på helsestasjon, handler osv. Sambo er med på alt mulig og er mye borte.

Da jeg sa til sambo at jeg ikke hadde lyst å bo her i fremtiden, sa han bare at det skulle han. Ikke noe mer. Spurte om han kunne si meg noen fordeler, men ikke svar. Jeg sa til han at da er det jo ganske tydelig hva vi gjør.. Vi må da bo på hver vår plass... men det er jo ikke sånn jeg vil ha det.. jeg vil jo være sammen med han, men jeg vil også ha et sosial liv utenom..

Hva gjør jeg??

30.april 2008
<Karma> er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Stikkord
Ingen Tags registrert
Hjelp oss å legge inn tags (stikkord) på diskusjonene, så blir det lettere å finne dem siden.
Klikk "Legg til/Rediger stikkord" oppe til høyre i denne boksen for å behandle tags for denne diskusjonen.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan starte nye diskusjoner
Du kan svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:56.